Gå til innhold

Forskjell på E36 91 og 92 mod?


Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Den beste og hurtigste måten å finne ut hvilke deler som passer til de forskjellige årsmodellene/modellene er å bruke Online ETK. Når du har funnet delenummeret for den ene årsmodellen kan du gjøre et søk via Part Cross-reference... og på den måten finne ut om delenummeret er aktuelt for andre modeller også. Vedr. nettopp E36 var det forøvrig ganske mange endringer de første par årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet er egentlig det at jeg ser etter nye lykter til en E36 91 mod, men alt jeg finner på ebay er lykter som passer 92-98 mod... Tips?

E36 fikk nye hovedlys i forbindelse med overgangen til modellåret 1994 (altså 09/1993)... hvorfor man derfor snakker om 92-98 vet jeg ikke... :? ... anyone ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjelder for instrumentpanel, nyrer, fjærer, front/bak-fanger og det meste annet. Er det mulig at de regner det slik at E36 09/91 regnes som 92-mod og det derfor ikke "finnes" 91-mod?

Et godt spørsmål, men jeg tror det er et spørsmål om modell. De begynte f.eks produksjonen av E36 320i i januar måned 1990, men den kom på markedet først som 1991 modell i Europa. I USA kom imidlertid ikke E36 320i på markedet før som 1993 modell (altså produksjon fom. 09/2002). Kanskje det er forklaringen... altså et spørsmål om modell ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...