Hylland Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Sitter å diskuterer her... Har jeg rett når jeg sier at det er skivebrems bak på disse bilene? Mye arbeid å stramme håndbrekkvaieren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkaren Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 så vidt jeg vet så er det vel skivebrems på min 99modell... er vel ikke trommel på såpass nye biler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Sitter å diskuterer her... Har jeg rett når jeg sier at det er skivebrems bak på disse bilene?Mye arbeid å stramme håndbrekkvaieren? Hallo... det er selvfølgelig skivebremser bak på en E39. Jeg tror ikke at det har vært utviklet en ny BMW siden E36 med de minste motorene som har hatt trommelbremser. Selv ikke min E46 318d med 115 HK har trommelbremser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jass Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 skive Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 OG trommel muligens? (for håndbrekket) i tillegg til skive. Eller bruker de nyere typene BMW skiva til både brekk og bremse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jass Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 trodde de kuttet ut trommel bremser på slutten 91"???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Plow Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Det er trommel på alle E39, foran og bak, M5 også. Når du kontrollerer disse bør du samtidig sjekke de doble fustasjeopphengsforkoblingene som er en kjent svakhet på disse bilene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jass Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 cheers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Noen bilder fra GS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rope Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 det er trommel bak ja, INNI SKIVENE, til håndbrekket for de som ikke viste det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts