325-Lfc Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Har kjøpt inn en 10 000 watts digital forsterker og en 12 toms sub for og montere på orginalannlegget i min e46. Tenkte jeg skulle koble til forsterkeren i min orginale business spiller. Og til det trenger jeg en transformator tror jeg, noen som vet hvor jeg får tak i dette ? Men begynte også å lure på om det kanskje allerede er en forsterker orginalt fra bmw i bilen. Noen som vet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkaren Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 10000 watt var no jeggu mye kan være det er en orginal forsterker, tror denne isåfall er plassert bak til venstre i bagasjerom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
325-Lfc Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 Ja 10000 watt er nok! hehe. Klarer sikkert ikke å hente ut alt dette uten å få større dynamo, batteri. Ja må vel ut og se om jeg finner en forsterker en eller annen plass i bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weheeE34 Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 hehe, høres litt for godt ut til å vær sant, hvor har du fått tak i en forsterker på 1KW?, å hvor mange utganger er det på denne da i tilfelle? å prisen var? tviler sterkt på at desse W er oppgitt i RMS Link to comment Share on other sites More sharing options...
325-Lfc Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 10 000 watt er faktisk til og flire av ja! hehe. Merket er Vampire. Har ikke sjekket, men er vell 6 utganger tror jeg ? vet ikke hvor mye rms det er på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Det store spørsmålet her er egentlig hvor store sikringer som sitter i den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts