en325ic Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 lurer på om d er noen andre som har e36 som synes bimmersen bruker lang tid å bli varm å at d blir varmt i coupen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 ja synes det tar litt langt tid E30 blir mye fortere varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 d e æ faktisk enig i. gammle 320 mi blei varm på et øyeblikk men vil at 325en ska bli fortere varm på vinteren. brodern har 7er å den får drift temp på 3-5 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Bytt termostat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Bytt termostat... Enig der, prøv det først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Jeg har en E36, synes ikke det går treigt før den blir varm. Har skikkelig klimannlegg da.. Er svært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Varmen kommer fort i min bil! men blir ikke skikkelig varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 men termostaten er jo nesten ny! hmm har man klima i min bil, men har ikke fått fylt på gass på annlegget etter jeg overhalte d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 men btw termostaten har jo ikke nåkka me at motoren blir fortere varm? vist min va gåen ville den åpna senere! da ville motoren bli fortere varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Dersom termostaten din står åpen, eller lukker dårlig vil motoren bruke lang tid på å bli varm, du kan kjøre bilen til nåla har vokst seg forbi det blå feltet men før den er på normaltemp, gå så ut og legg handa på radiatoren er det lunk på den så lekker termostaten din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 takker:) d har jeg ikke tenkt på:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Kan lett sjå det på temp.målaren for motoren også. Dersom den brukar veldig lang tid på å bli varm, og temperaturen går nedigjen ved f.eks lange nedoverbakkar, er det store sjansar for at det er termostaten er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå