Gå til innhold

m20b25 turbo. full kutt ved ladetrykk


Frode_E30
 Share

Anbefalte innlegg

Kutter altså totalt ved fullt ladetrykk. 0,5 bar. men kun når jeg trykker gassen i bånn, tar jeg den sakte opp på turtall sågår det helt fint.

Kan det komme av for lite bensin? Rart den skulle kutte helt.

Kommer igjen med en gang etterpå.

Kjører med alt standard, kun senket kompresjon. Har ikke montert ny btr enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil kutte hardt om du har altfor lite bensinmengde. Mad bare litt for lite vil du bare merke småfjusk, med ett sett nye stempler som resultat....

Ring til GIK og bestill deg denne,dette er ett minimum ved all trimming. Mange som kunne spart seg en motoroverhaling om de hadde hatt en slik montert.

Produkt K&N Lambdamåler

Produktnr D2491

Informasjon 10 lysdioder. Skala med markering for mafer/fet/og ideell blanding. (14,7:1) Stabil og pålitelig, til en fornuftig pris. Inneholder: Måler med kabler, sensor og plugg.

Pris 2 420,00 +mva

Selv har jeg dette, ett kvalitetsinstrument som kan innbygges.

http://www.rbracing-rsr.com/rsrgauge.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har biltemalambda, og en billig a/f måler, stoler ikke helt på den gitt. er det forskjell på min og K&N sin tro?

Tror det er verdt investeringa med en Bosch lambdasensor til 1000 lappen til sånne målinger. Hva slags sensor som er med KN sin a/f måler,vet jeg ikke.Sikker ikke Biltema.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har biltemalambda, og en billig a/f måler, stoler ikke helt på den gitt. er det forskjell på min og K&N sin tro?

kn sin er en bredbåndslambda.... derfor koster den det den gjør. synest egentlig det er dyrt i forhold til hva man får jeg da men.

går ikke ann å justere en bil etter smalbånd...den er treg..å når man ser "feilen" kan skaden være skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på btr og måler til bensintrykket idag. stilte inn på 3.25bar på bakking. ved 0,4bar var den oppe i 3,5-3,6bar.

Vet at det raser fort med for lite bensin. Har snakket med Norman på trimchip om turbo "chip", dette mente han skulle bli gode greier sammen med et tillegs sprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...