Gå til innhold

Bilradiospesialisten


Har du god eller dårlig erfaring med Bilradiosesialisten?  

64 stemmer

  1. 1. Har du god eller dårlig erfaring med Bilradiosesialisten?

    • Jeg har dårlige erfaringer med de.
      20
    • Jeg har gode erfaringer med de.
      45


Anbefalte innlegg

Må si meg helt enig med deg der Mexos :) Vil tro de ser an kunden før de eventuelt anbefaler en sub/forsterker/6*9" pakke, og det gir jo mye "bang for the bucks". Men min erfaring er at de heller ville selge meg sub forsterker og et frontsett, og kom med en rekke forslag, samt tegnet opp og forklarte installeringen nøye. Totalt sett sitter jeg igjen med en meget godt inntrykk fra BS i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også positiv erfaring med BRS i Trondheim.

Eneste "negative", var når jeg ringte dit og spurte om noe teknisk som jeg ikke helt skjønte, og fikk da snakket med en som snakket på indre-ekstrem-trøndersk dialekt. Jeg bare jattet høflig med og skjønte ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også positiv erfaring med BRS i Trondheim.

Eneste "negative", var når jeg ringte dit og spurte om noe teknisk som jeg ikke helt skjønte, og fikk da snakket med en som snakket på indre-ekstrem-trøndersk dialekt. Jeg bare jattet høflig med og skjønte ingenting ;)

hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også positiv erfaring med BRS i Trondheim.

Eneste "negative", var når jeg ringte dit og spurte om noe teknisk som jeg ikke helt skjønte, og fikk da snakket med en som snakket på indre-ekstrem-trøndersk dialekt. Jeg bare jattet høflig med og skjønte ingenting ;)

Du får sende en mail neste gang da så får du sikkert svar på bokmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et veldig dårlig inntrykk av BRS i sandnes...flere av dem i butikken virker veldig uintreserte..

Var faktisk innom idag, skulle ha ny basskasse, etter litt kom en bort å spurte om jeg trengte hjelp, jeg sa ja, og at jeg var ute etter enn kasse til mine 2x12" wild beast elementer, han nikka litt på hue, å sa di hadde noe liggenes borte i hjørne.. jeg sa at jeg hadde sett noen kasser på nettsiden, å at en av dem passa fint. fikk så beskjed om at de hadde di sluttet å selge.

Jeg så det sto en dobbel 12" kasse på gulvet, å spurte om dette var en egnet kasse til mine elementer, da jeg viste at elementene ville trenge ca. 60 liter ++

Han sa at dette var nå den kassen di hadde, å at han ikke kunne gjøre stort med det... kassen var da 56 liter, å jeg lurte jo på om dette gikk fint, men det kunne ikke han svare på..

Virka som han rett å slett var helt uintresert i å komme med råd, eller å hjelpe..

Men så skal det være sagt at jeg har vært innom ett par ganger tidligere, å snakket med andre som da har jobbet, å har da fått inntrykket av at de var veldig behjelpelige å intreserte, kom med råd om hvordan jeg burde gjøre osv. men det skjedde altså ikke idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...