Gå til innhold

Kor høyrte du om Bimmers.no for første gong?  

95 stemmer

1. 1. Kor høyrte du om Bimmers.no for første gong?

• Fant det tilfeldigvis på nettet
      50
    • Søkte etter DIY for BMW
      1
    • Søkte etter BMW forum
      15
    • Fekk høyre om det fra venner/familie
      27
    • Fekk høyre om det fra kolega
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte eg kunne lage ein liten tråd/spørreundersøkelse om kor du høyrte om www.bimmers.no for første gong?

Som eg sa i ein anna tråd (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40122) at når du f.eks søker på BMW på google.com og etter norske sider, så burde det gå ann å få opp f.eks: "Bimmers - Noregs største BMW forum". Og ettersom du ikkje får det opp, kunne det vert litt morro å høyre korleis folk fekk vite om bimmers.no?

Eg fekk vite om det av Hylland når eg begynnte å tenke på å kjøpe meg ein BMW, og kan ikkje akkurat seie eg angrer på at eg vart medlem her :D

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Såvidt jeg kan huske så fikk jeg høre om det fra noen venner. Men det begynner å bli en stund siden, så husker ikke helt...

Skrevet

fikk vite det av en kompis som hadde kjøpt bimmer! så ble jeg medlem og da måtte jo jeg au ha en bmw får å være en fullværdig medlem ^^

Skrevet

Enten var det pga noe styr med admin-Gunnar og biltilsynets autosys database ellers var det da Hawks CSL var månedens bil her. Husker ikke hvilken av dem som var først.

Skrevet

datt over siden på google elns jeg.. å da jeg har stor interesse for bil men begrenset peiling på motor så passet d ypperlig for meg, så mange skilled folk som er her inne :)

Skrevet
Hørte om det via en kompis/kolega...

Hva var grunnen til at det byttet navn?

Årsaken var at BMW AG i Tyskland hadde og har en relativt aktiv politikk vedr. å beskytte selve navnet "BMW". Gunnar ønsket ikke å utfordre denne politikken og endret forumets navn til et mer neutralt navn. Flere andre sites (bl.a bmwpower.nu som senere ble til autopower.nu) måtte lukke eller endre deres navn pga. press fra BMW AG... :roll:

Skrevet

Jeg ble overlykkelig den gangen jeg fant "BMWGuiden",og satt i timesvis å kikka å alle linkene,og på forumet.og er like glad for det den dag i dag :)

Skrevet

Jeg lest om et meget frekt tyveri i Aftenposten for lenge siden. Der kom det frem at bilen kom tilrette ved hjelp fra organiserte BMW eiere fra forumet bimmers.no. Og da jeg kjøpte BMW selv ble jeg medlem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...