in2you Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 ÅÅ! fikk netopp vite at onkel får ny bmw på tirsdag! det er snakk om en e60 bmw 5-serie med m-sport og ac-schnitzer han ville ikkje røpe motoren eller annet utstyr før eg kom opp og såg på den, men det eg vet er at den har 19'' felger fra ac-schnitzer, den er sølvgrå metallic, og har m-sportspakke og ac-schnitzer styling. gleder meg SÅ gruelig til å reise opp der nå! måtte bare få det ut, så da ble det post her på bimmers så da er det frem med kamera neste uke!! WuhuuUUuu!
Superbeetle Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 du får gratulere Du er god å snakke om andre sine biler....
Skands1 Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Satse på at det er "skikkelig" motor i den da. Har noen AC Schnitzer i familien selv. Kjøpt E61 ACS5 2,5d selv som jeg får om et par uker. Kjøpt hos Bavaria som bruktbil, men skal bygges om til ACS5 med blant annet 20" felger. Far har også en E60 ACS5 3.0d som er komplett med oppgradering på motor, understell og det hele. Kjøpt ny hos Bavaria høsten 2004.. Så du får ønske onkelen din velkommen i "gjengen" og legge ut noen bilder når bilen er på plass
in2you Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Satse på at det er "skikkelig" motor i den da. Har noen AC Schnitzer i familien selv. Kjøpt E61 ACS5 2,5d selv som jeg får om et par uker. Kjøpt hos Bavaria som bruktbil, men skal bygges om til ACS5 med blant annet 20" felger. Far har også en E60 ACS5 3.0d som er komplett med oppgradering på motor, understell og det hele. Kjøpt ny hos Bavaria høsten 2004..Så du får ønske onkelen din velkommen i "gjengen" og legge ut noen bilder når bilen er på plass det var gromme biler da! fytti rakkern! du bor visst ikkje langt fra mg heller du, men eg har ikkje sett bilen din enda (avataren din). har du solgt den eller? mener å huske at du hadde en annonse på finn (?) nice ride... du må bare slenge inn bilder du også! acs blir aldri feil
in2you Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 du får gratulere Du er god å snakke om andre sine biler.... ja, det er liksom bare folka rundt meg som får noen bra biler da har 5'000 på konto så langt, kommer ikkje langt med det hehe! syns bare det er så morro med grombiler for tida! forresten! er det noen her inne som kjenner til en rød e90 acs3 335i?! den var påkker ta RÅ! stod på parkeringsplassen ved m44 (et senter) idag. blackline baklykter og hele pakka! splitter ny...
Skands1 Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hadde ACS3-eren min på FINN ja.. Solgt den nå. Ligger bilder på bmw-klubben rogaland under "medlemsbiler". Vil nok legge ut noen bilder når jeg får E61-en om et par uker...
in2you Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 hadde ACS3-eren min på FINN ja.. Solgt den nå. Ligger bilder på bmw-klubben rogaland under "medlemsbiler". Vil nok legge ut noen bilder når jeg får E61-en om et par uker... det var en sykt fin bil ivertfall så nå er det den SÅRE ventetida igjen da, men det er verdt det pøs på med bilder!
Skands1 Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hehe.. den røde ACS3-eren er IKKE en 330! Det er en 316 med påklistret ACS3 3.0i emblem. Stilig bil, men patetisk å klistre på 3.0i emblem... gå inn på ac-schnitzer.no og se under Bavaria leverte biler. Der ligger det bilder av en hvit/svart ACS3 som er en 330i. DET er sinnsykt rå bil!
in2you Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 hehe.. den røde ACS3-eren er IKKE en 330! Det er en 316 med påklistret ACS3 3.0i emblem. Stilig bil, men patetisk å klistre på 3.0i emblem... gå inn på ac-schnitzer.no og se under Bavaria leverte biler. Der ligger det bilder av en hvit/svart ACS3 som er en 330i. DET er sinnsykt rå bil! nei noe så kjipt det er direkte voldtekt av bilen jo nesten ivertfall... den hvite og svarte acs3 på ac-schnitzer.no har eg faktisk lasta ned på dataen syns bare den var vanvittig stilig, for ikkje å snakke om vågalt valg av farge men utrolig stilig ble det!
in2you Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 da var bilen på plass! fåreløpig er det ''bare'' en 520da med 163 hk, men til sommeren kommer både ac-schnitzer styling og større motor på ca.220 hk (fra acs) bilen var utrolig stilig med m-sportspakke i sølv metallic. den hadde ganske mye utstyr, og var en selger på bavaria-forus sin tidlegare bil, kjøpt ny oktober 2006.har fått noen bilder av den, men får ikkje opna imageshack :S så det får tydeligvis vente... onkel var storfornøyd med bilen og hadde gått rundt å sikla etter den GANSKE så lenge, så det var kansje på tide at han fikk en? hehe
Marius2002 Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 lol ? fin bil, kjekt at onkeln din har ny bil.. men men d e jo så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå