andrem Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Det jeg hater mest i hele verden er når horunger stjeler sånne småting som gjir en bilfrelst ett lite lysglimt i hverdagen =/ M-TECH ventil hettene mine til 358kr for 4 stk har vell blitt stjelt 3-5 ganger bannæ dritunger asso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Du så det ikke før du kom hjem? =) Hehe.. Altså, bilen min sto parkert hjemme, og jeg kjørte en annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 lol så tragisk.. en gang i russetida lå vi og sov i bilen.. dagen etter så manglet ventilhettene med lysdioder i haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Å stjele ventilhetter er jo like tragisk. Lurer på hva som driver slike mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Uff, at noen kan synke så dypt. Løsningen er vel å sveise fast enderøret i bakpotten...men da hadde de vel tatt med seg hele eksosanlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Å stjele ventilhetter er jo like tragisk. Lurer på hva som driver slike mennesker Helt klart tragisk ja, men det er vel i hovedsak barn/ungdom som gjør dette. Lett å stjele og virker ikke som noen "big deal" for dem sikkert. Noen gjør det sikkert på pur f*** også, bare for å gjøre det. Uansett er det jo like irritertende for den som blir utsatt for det. Er en tragisk verden vi lever i sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 STUSSelig.. høhø.. Vi blir jo nødt til å lenke fast alt som kan taes av på en bil. Fangere og eksos etc må han en kjetting tilkoblet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Hehe utrolig Selv blir jeg gang på gang frastjålet ventilhettene mine til 49 kr for 4stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Før var det tusenmetre som ble stjålet mye husker jeg. Folk satt fiskekroker og barberblader og diverse småsnadder under støtfangeren der skruene satt. Det med fiskekroker er jo brutalt, drittsekkende ble jo sittende fast, hehe...men passende egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Uff, at noen kan synke så dypt. Løsningen er vel å sveise fast enderøret i bakpotten...men da hadde de vel tatt med seg hele eksosanlegget... Hehe! Ja enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Blir så irritert over folk som skal kødde med bilen til andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Denne hadde du sikkert fått hatt i fred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Haha! Her snakker vi snabel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Denne hadde du sikkert fått hatt i fred Der har du den.. hvem var det som fant den???... hehe.. den var jo litt stilig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Panseremblemet er jo også poppis har jeg fått merke. Vurderer å legge en 100 lapp under og en lapp hvor jeg ber dra å kjøpe seg et selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå