[space] Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 PIB: den bilen din er bare lekker! Utrolig stilig farge! Hvor mye senking er det du har? earl-t-james: Har du senka mye da? Har kjørt en bil lik min med 40/40 senk og 19/8,5 235 dekk, med en i baksetet og det var ikke noe problem overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg har 19" BBS på min Touring. Dette er 8,5 rundt om, men kunne tenkt meg 9,5 bak til sommeren. Se her ja!! Akuratt samme fargen som på den jeg vurderer å kjøpe jo Sweet.... Har du flere bilder? Kan sende deg mail adr min på pm, så kan du sende meg flere bilder der hvis du orker. Hvor mye har du senket? God plass til 9.5 bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Hvor mye har du senket? God plass til 9.5 bak?? Hei. Jeg skrev at jeg vurderer 9,5 bak til sommeren. Får ikke plass uten valsing. Er på håret at det går med 8,5 også. Jeg har justerbart senkesett. Tipper den er senket ca. 65-40. Ligger flere bilder i denne tråden : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26973&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Her er min 325ia med nesten lik farge med takrails, så har man sett det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Her er min 325ia med nesten lik farge med takrails, så har man sett det også... Virket ikke helt den linken mortena Takk for bilder, der er jo begge felgene det står mellom. Blir enten Hartge kpoi eller BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hartge er lekkert på E46 må jeg si! Dumt av meg å lover fruen å kjøre på 17" til sommeren fordi vi gikk opp et par hakk i pris ved bilkjøp .... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Anbefaler å ta en titt på disse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1385253 Har ikke bilde av de på bil nå, men kan skaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hartge kopiene er fine!. 19" med 9.5 bak Hvordan 320dt er det du tenker på ? link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Anbefaler å ta en titt på disse:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1385253 Har ikke bilde av de på bil nå, men kan skaffe Er d ikke disse felgene?? Ellingsen Det er denne jeg vurderer og kjøpe. Hva syns dere om bilen/prisen?? Eller bør jeg gå for en bensin motor(økt avgift på diesel)?? Setter pris på alle meninger. 320D 2003mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg vil ikke si noe om prisen, eller diesel vs bensin, da jeg ikke kjenner markedet, men bilen så nydelig ut! Er vel helt lik PIB sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 ":gz0ox9hx]Jeg vil ikke si noe om prisen, eller diesel vs bensin, da jeg ikke kjenner markedet, men bilen så nydelig ut! Er vel helt lik PIB sin? Ser ganske så lik ut ja. Untatt han har 320Bensin. Gleder meg såfall til lørdag da jeg skal hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Så det har blitt handel ja? Vi gleder oss til bilder og synspunkter om bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Så det har blitt handel ja? Vi gleder oss til bilder og synspunkter om bilen! Det ble handel ja Så nå sitter jeg bare å venter på at d skal bli lørdag \:D/ Har du fått din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 BBS CH... Ja, disse er veldig bra. Ulempe er at di er uten kant, og et hel*£¤ og holde rene BBS CH er nydlige felger, men syns du burde få tak i felger med skikkelig kant . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå