BMWPower Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 BBS CH... Ja, disse er veldig bra. Ulempe er at di er uten kant, og et hel*£¤ og holde rene BBS CH er nydlige felger, men syns du burde få tak i felger med skikkelig kant . Har nå bestillt 8.5 & 9.5 x 19" Hartge Replika felger, får dem neste uke. Der er det med en grei kant. Tror det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Har du fått din?? Jeg får den på mandag Kommer nok til landet i morgen, så det blir en laaang helg... Bilder kommer nok. Gratulerer med godt felgvalg også! Veldig fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har du fått din?? Jeg får den på mandag Kommer nok til landet i morgen, så det blir en laaang helg... Bilder kommer nok. Gratulerer med godt felgvalg også! Veldig fine felger. Jeg får min imorgen!!! Skal sende deg noen bilder hehe, naida, skal ikkje "plage" deg, helga blir vel lang nok for deg tenker jeg Du får sove leeeennge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg får min imorgen!!! Skal sende deg noen bilder hehe, naida, skal ikkje "plage" deg, helga blir vel lang nok for deg tenker jeg Du får sove leeeennge He-he... Ikke snilt! Har hatt problemer med å sover hele siste halvdel av uka... Godt du slipper å pine deg igjennom ventinga! Blir bra med knall bil! Men bilder vil vi bestandig se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Da har jeg såfall fått pris på chip, sotefilm ferdig montert, eksosanlegg og senkesett Kan bli bra dette i oljebrenneren. Tror jeg må starte en egen tråd når jeg har fått den hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå