Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det var to flotte biler;)

er hvertfall en stk alpina bil her som seriøst trenger senk;)

hehe.. få alpinaplogen i bakken;)

hehe.. jaa sant det.. er Eu Ok fjører som sitter på nå.. så skal få de av snart :0) :D

Skrevet
Sånn i dag har jeg drevet litt med bilen igjen, skulle montere tårnavsitiver som jeg kjøpte her på forumet. men fikk det ikke til og passe.. :\ hmmm noen andre som har opplevd det? synes det var litt merkelig.

Sliter med det samme selv. Mitt er noen mm for langt. Det satt tidligere på en E30 cab.

Jeg synes det blir litt feil å bare skru det fast i det ene dempertårnet :roll:

Skrevet
Sånn i dag har jeg drevet litt med bilen igjen, skulle montere tårnavsitiver som jeg kjøpte her på forumet. men fikk det ikke til og passe.. :\ hmmm noen andre som har opplevd det? synes det var litt merkelig.

Sliter med det samme selv. Mitt er noen mm for langt. Det satt tidligere på en E30 cab.

Jeg synes det blir litt feil å bare skru det fast i det ene dempertårnet :roll:

hehe. jaaa blir veldig feil.. :P

Skrevet

Hallois folkens! nå har det blitt handel på løfte bukk til verkstedet så ting ser lyst ut for vintern.. blir nok mye kos med bilene i vinter :0) men jeg tenkte jeg kunne legge ut noen kose bilder :lol::D

rjhmpd0b4iqg07t9hh26.jpg

k4l1y0vjvt21ge63kn9l.jpg

hb2npjbwvjfav6hzjo92.jpg

Skrevet
Bare meg som ble litt forvirret av det bilde med bilen på bukken? :lol:

Hvilken type bukk er det? Eller hvordan løfter den..

Haha, måtte se etter når du skrev dette. Ser jo ut som bilen bare flyr der. Dette må forklares! :D

Skrevet
Bare meg som ble litt forvirret av det bilde med bilen på bukken? :lol:

Hvilken type bukk er det? Eller hvordan løfter den..

Haha, måtte se etter når du skrev dette. Ser jo ut som bilen bare flyr der. Dette må forklares! :D

Sånn løftebukk vil jeg ha også:D

Skrevet

Sånn da her jeg fått drevet litt mere med bilen.. jeg blir helt dårlig av dissa bremsene.. men jeg har begynnt og lure på om det kan være noe galt med bremsekraft forsterkern..? den kommer jo fra en jetta.. men pedalen føles rar. den lugger på en måte litt vrient og forklare.. jeg har luftet igjennom annlegget flere ganger nå.. til og med kjøpt flere nye bremserør og byttet ut de rørene jeg har vært usikker på..

huff.. hmmm noen løsninger?

bqfals1ded7lpjxqluxx.jpg

Skrevet

Hvordan mener du at pedalen føles rar? Jeg har også uoriginal bremseforsterket på min, fra en gammel 5 serie eller noe tror eg. Hos meg før var det sånn at pedalen ble liksom ikke så hard, måtte trykke hardt for å få kraft. Men bytta ut bremserørene, bytta til stålomspunnende bremseslanger og lufta skikkelig så kom det seg hos meg hvertfall. Litt bedre respons og hardere pedal :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet
Hvordan mener du at pedalen føles rar? Jeg har også uoriginal bremseforsterket på min, fra en gammel 5 serie eller noe tror eg. Hos meg før var det sånn at pedalen ble liksom ikke så hard, måtte trykke hardt for å få kraft. Men bytta ut bremserørene, bytta til stålomspunnende bremseslanger og lufta skikkelig så kom det seg hos meg hvertfall. Litt bedre respons og hardere pedal :wink:

jeg driver og sjekker ut litt nå.. har byttet flere bremserør, også må skal bremsekraftforterkern ut og ses over.. mulig at jeg bytter simringer i master pumpa også.. så vi får se.. skal da ikke kunne være mere som kan være galt da? :?:shock:

• 3 weeks later...
Skrevet

OK. etter det har stått litt stille her mens jeg har jobbet på en Mk2'r.

Men i dag var en bmw'n igjen.. og har jo funnet ut hva problemet var.. Jeg tok ut bremsekraftforsterkern og fant ut at den fingeren som står ut og går inn i masterpumpa hadde løsnet... jeg har aldri noen gang sett at noe slikt har skjedd noen gang. har noen av dere? men så ut som at det var fire slaks kroker inni der som skulle holde den fast..

lwi7otwkomu3s6gxwf4w.jpg

hpgawjqvsln0cbmpotfu.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...