Harald e30R Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 http://www.autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=223033Dette er kanskje en motor for deg? JAH!! tusen takk hadde ikke sett den der jeg. Takk og takk og takk
Harald e30R Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 http://www.autopower.se/powerborsen/annons.asp?id=223033Dette er kanskje en motor for deg? SOLGT!! huff
thorbis Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 sleng opp en update nå da harald, jg veit du har hehe.
Harald e30R Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 sleng opp en update nå da harald, jg veit du har hehe. hehe. det kommer. skal bare få gjort litt til. hihi.
Harald e30R Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Hej igjen, Nå må jeg bare beklage her for at det har stått stille ei god stund, vært en del tull med E34'n også mr2'n men nå er det tilbake på kosebilen Men bur er endelig inne. legger til noen bilder av hvordan til står ann nå.
Harald e30R Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 sånn det ene er jo inni da som dere ser. har fått laget lave rør i sidene også kryss bak buret, ble veldig bra. kan vel se buret så vitt på det bildet forfra.
Harald e30R Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Man får jo ikke godkjent bil med bur lengre!:/ haha smell.
Superbeetle Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Man får jo ikke godkjent bil med bur lengre!:/ Er helt forbud på biler produsert etter 2004. På eldre biler er det mulig å få godkjent halvbur uten dørstrevere. Buret må selvsagt være FIA godkjent..
Harald e30R Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Man får jo ikke godkjent bil med bur lengre!:/ Er helt forbud på biler produsert etter 2004. På eldre biler er det mulig å få godkjent halvbur uten dørstrevere. Buret må selvsagt være FIA godkjent.. hmm skjønner. buret er bygget etter Fia spesikikkasjoner og er sett over av en teknisk kontrollant, rørene i dørene skal bare være avtagbare. skal lage til dette om litt. har nå bare laget dette inn mot torpedovegg.
Harald e30R Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Driver med travers bak nå, sliter litt med og få bære bruene av, vrient og komme til. er det meningen at man skal ta ned hele traversen eller? Litt dumt og spørre om men er bare så knot.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 halla harald, jeg syns prosjektet ditt er sinnsykt gromt... håper du får den ferdig sånn at vi kan dra på BMW treffene sammen og kjøre på banen! Du MÅ være med i bmw car club norway.... forøvrig så håper jeg du oppdaterer alle oss som vil følge prosjektet ditt! mvh Anders
Harald e30R Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 halla harald, jeg syns prosjektet ditt er sinnsykt gromt... håper du får den ferdig sånn at vi kan dra på BMW treffene sammen og kjøre på banen! Du MÅ være med i bmw car club norway.... forøvrig så håper jeg du oppdaterer alle oss som vil følge prosjektet ditt!mvh Anders hehe.. skal stå på litt med den om dagen. må bare få jobbet ferdig den uka her. masse nattarbeid. men Håper og få tak på en vettu motor nå snart. Ps: Noen som har Lakk koden på Bmw avus Blå?
Harald e30R Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Sånn!! endelig jeg har kjøpt meg en S38 motor åh trimmet 3,6 Endelig kan jeg begynne med og lage drivverk. Har vært litt vel slapp til og skrive her i det siste men skal stå på litt nå.. Shot with 5200 at 2007-07-25
325i-Handicapraser Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Gromt Harald blei motor nå da, når du mista lille ka'n din? ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå