Toro Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Er det noen plass på nettet hvor jeg kan finne utstyrslisten som min bil ble levert med ny?
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Du kan sende en mail til BMW Norge med registreringsnummer eller ChassiNr.. Da skal du kunne få tilsendt utstyrslisten på bilen din.
Toro Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 Høres bra ut Ingen her som tilfeldigvis har en mail adresse til dem? Det ble en hard kveld igår, så hjernen jobber litt tregt i dag
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Høres bra ut Ingen her som tilfeldigvis har en mail adresse til dem? Det ble en hard kveld igår, så hjernen jobber litt tregt i dag christian.stenbo@bmw.no hjalp meg med dette.
Gjest Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Den listen har du med stor sannsynlighet allerede. ta ut baksetet (rompedelen) å se om det ikke er stiftet en liste under der!
Toro Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 Den listen har du med stor sannsynlighet allerede. ta ut baksetet (rompedelen) å se om det ikke er stiftet en liste under der! det må jeg nesten ut å sjekke takk for svar folkens
Toro Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 fant du? Måtte drøye det til i morra. Det blei litt mange forskjellige drammer igår så formen er så dårlig idag som den aldri har vært før
Andreas1 Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Du kan ringe eller stikke innom en BMW-forretning. Jeg har fått tilsendt utstyrsliste på en av mine forrige biler på telefaks av forhandleren tidligere ved å oppgi chassinr. . De skulle først sende på mail, men den kom aldri frem. Det viste seg etterhvert at når de sender dette på mail går det via BMW AG og at det derfra hadde blitt sendt i et eller annet format/vedlegg som ble slettet av virusprogrammet på jobben. Så derfor, - stikk innom en BMW butikk i serviceavdelingens åpningstid eller ring. .
Jonass Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Går det med import biler og? kan jo prøve uansett da..
Gjest Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 hmm.. mystisk, var stiftet en liste under der på begge interiørene til min e36, er kanskje ikke slik på e39 da, eller noen har vært der før deg....
marius paulsen Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 sjekka du seviceheftet? står der i min,sto også i boka til e46en min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå