Gå til innhold

Magnet for mobiltelefon

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noe råd til hvordan i h..... man fester disse runde magnetbrikkene så de sitter ? Originallimet på brikken er tydeligvis for dårlig. Bør vel også være et stoff som kan fjernes uten spor..

Råd please ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du kan stikke innom clas ohlson og kjøpe "runde" magneten og metallplate hver for seg. Fungerer utmerket! Dersom det ikke duger,bare finn den hvite skum type dobbelteipen der. Fungerer veldig fra dersom du skal fikse på den megneten du har.

Angående fjerning,så går det veldig enkelt..men du må ha limfjerner som du får kjøpt på jernia.Da er det ingen bekymringer og problemer ;)

Lykke til

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kjøp deg ny spiller som du kan koble telefonen til.. (forusetter jo at du har blåtann telefon) :lol:

Fra tull til alvor; jeg har skulle festet høytalere og mikrofon på denne vinyl/plastikk opplegget på dashen.. Og denne dobbelsidige tapen som følger med er jo helt udugelig! Jeg brukte expresslim fra jernia, helt klar lim og delene sitter som støpt nå!! Vet ikke hvordan det blir når jeg skal ta det av, men som noen andre nevnte her, da får du også limfjerner på jernia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...