unitrack Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 komme ikke inn, trenger et nr av en fyr da jeg skulle handle en motor idag, nå kommer jeg jo ingen vei:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 har vært sånn i flere dager nå.. aner ikke hva det er, men godt å se at det ikke bare er hos meg den ikke virker, at det er sånn for alle.. møkkaside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 hmmm, typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Det ryktes at serveren er nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Kommer heller ikke inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 noen som vet når den er oppe igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Bra vi har bimmers da.. Dog mangler vi jo noen kategorier her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 I følge en av adminene på Bilforumets msn tekst: "Bilforumet er nede pga serverkræsj. ikke mas." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 ja det er godt vi har bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 vært nede ei stund ja.. Syntes sida er nede hele tida jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå