mbrothe Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Slik ser gullet mitt ut pr. 26.11.07 Bilen 1996 modell BMW 320i Touring 97-> front og nyrer "Hellrot" Lakkert helt ned Orginalt sort skinninteriør Stoffmatter brukes sommerstid Custom støpt dørtrekk og "bagasjerom" bygd fra bunnen. Orginale lykter, med ettermontert xenon. USA-blinkers med parklys M3 front kommer til våren. Anlegget Pioneer P88RS Focal 165 K3P og to stk 33KX Focal FP2.150 og to stk FP 1.800 Stinger SPV44 batteri Signalkabler fra Audison Strømkabler fra Stinger Dynamat i bagasjerom og dører. Harman&Kardon Drive+play og en 40gb iPod. Motormessig Orginal M52B20 Shortshift Supersport effektanlegg Understell 35mm H&R fjærer Bilstein Sprint dempere Dekk dim. vinter 215-45-17 piggfri Slik så bilen ut når jeg kjøpte den i august 2006 Interiør EDIT: litt oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Gratulerer med en fin touring! Syntest de kler rødt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Pen bil, ser veldig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Gratulerer med fin touring. Syns også de ser fine ut i rød. Så hel og pen ut innvendig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Gratulerer med kjempefin bil. Den så virkelig velholdt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Flott e36 touring det der vis jeg allikavel skal sette fingeren på noe, så må det jo være fronten, du har ikke vurdert m3 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Flott e36 touring det der vis jeg allikavel skal sette fingeren på noe, så må det jo være fronten, du har ikke vurdert m3 fanger? Evt en leppe fra rieger? Blir fint det.. Kjempefin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Pen bil! Så den i går. Men mangler en M3 front? Forøvrig grom lyd av eksosen Går du på Egge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Venta meg komentarer om fronten hehe Til nå har jeg vært innstillt på at det ikke blir M-front, syns det er så mange som har det så jeg begynner å bli litt lei av den.. Men, jeg har satt meg Hartges utgave av E36 touring som forbilde. Hartge bruker samme fanger som jeg har nå. Og jeg er derfor på utkjikk etter den leppa, den har jeg aldri sett noen som har heller. Ivanrogov: hehe, ja eksosen låter vel i drøyeste laget, men fin lyd Jeg går ikke på egge nå, men gikk der i fjor. Var der oppe å henta en kompis i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Skal jeg være den første til å si at du bør ta av klistremkerket bak jeg da.. Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Skal jeg være den første til å si at du bør ta av klistremkerket bak jeg da.. Personlig syns jeg ikke at litt profilering er så skaldig så lenge det ikke virker overdrevet eller skrikende. Hadde jeg fått samme komentar om det hadde stått "bimmers.no" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja, hvertfall fra denne kanten. Klistremerker som ikke har noe med bilen å gjøre bør ikke være der. Har du komplett ACS kit på bilen feks, er det greit. Men ikke ellers. Syns JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Er ikke store forandingene du har gjort. Men har blitt mye bedre så det er hvertfall rett! Meget clean og fin bil du har nå. Begynner å bli ganske mange bugboys biler på bimmers nå. Og mange med større logo enn din. Fint klistremerke! hehe.. Du får ta turen til Fr.stad til sommeren så vi får fikset litt på anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Du får ta turen til Fr.stad til sommeren så vi får fikset litt på anlegget. Kommer så fort kong vinter har sakt farvell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Så veldig fin ut, både i lakk og interiør! Flott eksemplar! Smekk på en M-front og sideskjørter samt sidelister, så er du i mål. Senk blir bra! Sommerfelger? PS: Ikke tenk på det at "alle har M-front så det er blitt så vanlig". På touringen er dette veldig uvanlig, modellen er jo ikke så vanlig den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå