Gå til innhold

e34 fronthøyttalere

Share

Anbefalte innlegg

@Nautiluz

Hvad kan du tilbyde og anbefale til E34 -90

Alt skal passe i standart huller som er i bilen nu.

Ingen Sub kasse (Bruker faktigst bagarummet til det det er beregnet til).

Skal der Sub skal det plaseres et sted hvor det ikke tar plass eller funktionalitet fra original design (Evt små ferdig kasser som kan ligge under sæderne???)

Skal ha hele linien, alle højtalere skiftes og ny stereo.

Har disse højtalere hjemme i stuen :

http://www.definitivetech.com/loudspeak ... tml#7000sc + div.

http://nadelectronics.com/products/av-r ... V-Receiver

og skulle gerne gengive den lyden i bilen.... :lol: men det må ikke ta noe plass :wink:

Blir nok et komprimi her ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte inn et komplett Alpineanlegg for en kamerat for en stund siden. Dette var i en E34 540i Touring.

Produkter som ble brukt:

Alpine CDA-9857R med Ipodstyring.

Alpine SPR17LS frontsett.

Alpine SPR-17LP i taket. Ja det passet akkurat med tilhørende griller.

Alpine MRV-F345.

Alpine MRD-M605.

Alpine SWR1022D 10" basser.

Dette oppsettet funket MEGET bra. Til og med uten bassene spilte det utrolig pent og dypt. Takket være litt ekstraarbeid med å få inn 6.5" frontsett. Ble tettet godt rundt elementene. Og siden du har sendan er det heller ingen problemer med å få inn 6.5" i hattehyllen. Alt er mulig vet du.

Forsterkerene ble montet på baksiden av sidedekselet på venstresiden i bagasjen. Gikk akkurat med disse forsterkerene.

Så når man fjerner bassene vil man ikke se noenting av anlegget , men ligevel ha en meget bra lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Alpine 6.5" er ganske små i korgen i forhold til andre måtte jeg bare skjære litt på over og undersiden av hullet. Så laget jeg en MDFplate som jeg skrudde fast i hullet. Platen ble plassert på innsiden av hullet. Tettet plasser som ikke ble dekket med Brownbread dempematte. Men det er ekstremt viktig å kappe bort de originale skruefestene i sparkepanelene. Ellers tar de borti elementene. Fylte til slutt hullene med dempevatt for en strammere midbass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...