Langemann Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Man ser at M6'n akser likt de første meterene. Altså er den med på race. Om han som kjører M6'n er en dårlig taper og bakker av etter at han ser han ikke har sjangs...? Eller rett og slett ikke har sjangs. So what. En ting kan dere lære dere med en gang. BMW kan ikke være best i alle situasjoner. De er i hvert fall ikke de mest driftsikre! Kan jeg si etter at automatkassa på min 97 523iA gikk i stykker. Jippi, der forsvant x tusen ut av vinduet.
Quattrokiller Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Integra med bygd turbomotor = bye bye M6 M6 med bygd turbomotor = bye bye Integra med bygd turbomotor
Geir Anders Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 For det første gir M6n nesten ikke gass. For det andre så er GTO like rask som E46 M3 (343hk) For det tredje så tror jeg de to ikke-tyske bilene fant seg en M6 de ville leke med bare. Aldri verden om en GTO, selv trimma hadde kjørt forbi M6 så lett. Eller Integra for den saks skyld.
Gunnar Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 At M6 kan slås av mange biler er helt klart, men jeg kunne satt penger på at han der ikke gir flatt jern. Man SER når en bil med så mye hester gir på. Den legger seg bakpå, og dupper kraftig frem på girbytter. Tipper han lå og cruisa i standardprogram (400 gamp) og dro på et lite øyeblikk.
E46Hazey Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 http://www.cheesefrog.com/forum/downloa ... =file&id=5 Lykke til M6 mot denne Civicen
Gunnar Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 http://www.cheesefrog.com/forum/downloads.php?do=file&id=5Lykke til M6 mot denne Civicen Hvorfor skulle ikke M6 tatt den når Viperen tok den? Original Viper av typen som er på filmen gjør quartermilen på 12.5 sek, M6 gjør den på 12.2 sek. Litt trimma Viper, så burde M6en og Viperen være ganske like, og begge ville fortsatt ikke hatt store problemer med Civicen. For ikke å glemme at Civicen ser ut som ei rotterompe. Jeg hadde tatt både Viper, M6 og det meste annet før en Civic med 430hk..
E46Hazey Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Civicken har over 400 hk på hjula og veier litt over ett tonn, litt enkel 2.klasse matte burde avslutte akkurat den diskusjonen.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Han i M6en har nok mer å gi ja Honda = Japsebil ^^
M6 Bjørn Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 De er i hvert fall ikke de mest driftsikre! Kan jeg si etter at automatkassa på min 97 523iA gikk i stykker. Jippi, der forsvant x tusen ut av vinduet. Og hvor mange ganger var det skiftet olje på kassen din?
calitri Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 hehe det er da ikkje so vanskeli å se at denne m6`n ikkje gir mye gass. hadde han med m6 gidd gass so hadde man nok sett d veldi godt på bakenden på bilen... trur nok d er =bye bye integra om han i m6 ha gidd full gass.
ropa Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Den der videon var jo latterlig, ser jo at dem kjører dritsakte jo, ligger vel litt over 100km/t, om integra"en gir full gass der, så virker den ikke særlig kjapp spør du meg! Han fyrn som filmer dette kjører jo forbi M6"en tilogmed, og når man ser på landskapet rundt så virker ikke som om det går styggfort her. Men alle vet jo at M6 ikke er raskest i verden, klart en japse bil som er ombygd med turbo og masse annet stasj vil burne fra en M6 som er orginal. Men en M6 orginal mot en orginal bil, japse eller ei, ligger nok godt an i statistikken
Geir Anders Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 http://www.cheesefrog.com/forum/downloads.php?do=file&id=5Lykke til M6 mot denne Civicen Er det nå jeg skal diske opp med en trimma M6 fra Kelleners bare for å vise at M6 kan ta rotta på Civic? Poenget her er vel uansett at M6n på filmen ikke gidder prøve engang. Dessuten, det blir feil å sammenlikne fabrikk biler mot "garasje"biler som er påkosta mange tusen. Civic har ingenting å stille opp mot M biler uansett. Og som andre har sagt, det finnes alltid en raskere bil der ute.
mOMOe Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 har riktig nok ikke sett filmen pga filtreringa på internetten her på jobb ikke tillater det, men sånn sammenlikninger som en trimma og en original bil er helt bortkastet tid spør du meg.. gi meg nok penger, så skal jeg bygge en tysker som kjører dritten av enhver serieprodusert japanske bil på denne jord.. en morsom test hadde derimot vært original m6 mot en original skyline gtr r34 el noe, og da mener jeg ikke 280hk japsemodellen nei.. en skikkelig en.. å uansett, civic, intergra bla bla bla, grevlinger hele gjengen jo. hvem bryr seg om grevlinger a???? det er en grunn til at man ikke ser dem på langtnær like ofte på bane som rwd og 4wd vel...
Lars89 Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Den filmen er bare tullball, men det er også en alminnelig misforståelse hos mange BMW eiere at M-bilene er verdens hurtigste biler. Til og med et hangarskip av en Mercedes-Benz S-klasse er i dag hurtigere enn en M5/M6. En M-bil handler først og fremst og kjøredynamikk og kjøreglede... en høy topphastighet kommer i annen rekke... Vel... En M6 uten sperre har en topphastighet på 330 km/t som gjør den like rask som Murcielago, Carrera GT og Ford GT... Ja, en S65 AMG til 3 125 100 kr er raskere enn en M5 til 1 751 500(4,4 vs 4,7 sek. 0-100), men så har S65 en femtrinns automat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå