Gå til innhold

Yeah, for en herlig start på dagen

Kjennern
 Share

Anbefalte innlegg

Hva ER det med damer og rygging??

Okey, den er jeg med på.. Noen har bare ikke skjønt at speilene på/i bilene ikke har noen sammenheng med lipglossen, men at de faktisk har en annen og litt bedre funksjon.. 8) Det er latterlig å se på folk som ikke kan rygge ass.. Men det gjelder menn også! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ahh da var bilen levert på Terje Schie for lakkering av fanger.

Fikk en 116i som lånebil. Må si den er god å kjøre men litt slapp.

Gleder meg stort til å få igjen 5ern hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oftopic... men var en skriv i illustrert vitenskap eller noe om at kvinner mangler et kromosom som gjorde at de manglet romfølelse og dermed var generelt dårligere på og ferdes i bil spesielt når det kom til lukeparkering osv.. :P

den kjøper jeg glatt!!!

Det tror jeg nok så gjerne at kan være tilfelle :) Men illustrert vitenskap kommer med mye babbel også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oftopic... men var en skriv i illustrert vitenskap eller noe om at kvinner mangler et kromosom som gjorde at de manglet romfølelse og dermed var generelt dårligere på og ferdes i bil spesielt når det kom til lukeparkering osv.. :P

den kjøper jeg glatt!!!

Det må ha vært en mann som skrev det!? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det med damer og rygging??

Nei si d :? Kona har rygga på me alle bilene våre unntatt e53, bare venter på nesta gang, hadde en e30 som hu rygga i samme muren 2 ganger, kosta meg 2 nye eksosanlegg :shock: Fine merker i muren, lurte på om hun prøvde

å lage ol-ringer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel hadde akkurat kjøp seg splitter ny passat sedan 2006 mod. Så gikk det 2 uker og han skulle i butikken. Butikken ligger langs veien i en nedover bakke. Så parkerer en dame i 80-årene bak han. Hu går inn i butikken og hva tror dere skjer? Joda, KNAS sa det, og da ble hele bakfangeren + litt til på 2 uker gammel passat knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe lignende skjedde meg sist sommer også! Jeg og junior var ute å kjørte på Europavei 39 da vi ble vinket inn til rutine kontroll, det var noen biler der fra før av som sto i kø så jeg kjørte bare inn bak den siste som sto der! Polisen tok 2 biler av gangen med vognkort og førerkort + blåsing! Da de kom til oss ble han som sto foran beordret til å rygge litt tilbake, husker ikke hvorfor men gutten som sto foran meg fikk bilen i revers han og kikket selvfølgelig ikke i bakspeilet så han klasket rett i fronten min selvsagt.. Jeg har vel aldri sett noen så flau i hele mitt liv med alle polisene til stede.. Historien endte godt da det ikke ble noen skader på min bil eller hans :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha. ble rygga på av en forfjamset dame i 40åra på torshov i splitter ny bil. ripet fra baklykt til forskjerm der hun sakte og trygt rygget bakover mens jeg holdt hornet inne. jeg kjørte da en rød leddbuss (og sto bom stille).... hun nekta å skrive skademelding for det var hun blitt fortalt man aldri skulle gjøre på ulykkesstedet???,men jeg sikra meg regnr og førerkortnr samt 5 vitner. ikke hørt noe mer om saken så antar hun fikk regninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...