Gå til innhold

Hvor mye kan orginal demperne senkes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har kanskje litt lyst til å senke bilen min litt til sommer'n men har lite å gå på økonomisk sett så det må bare bli senkefjærer. Så saken er da, lar det seg gjøre å få 30/20 senk eller noe i den duren med orginale dempere på bilen? Tror i hvertfall det er det, de jeg kjøpte den av sa det var nye Bilstein dempere, skulle visst være bra dempere, mener jeg hørte at de var orginal dempere.

Skrevet
supert, da blir det nok litt senk til sommer'n. :wink:

Merk deg at det Tommy omtaler som 40/40 mm grensen er en uskreven regel... BMW, Alpina m.fl. bytter dempere ved 15 mm... :wink:

Skrevet
supert, da blir det nok litt senk til sommer'n. :wink:

Merk deg at det Tommy omtaler som 40/40 mm grensen er en uskreven regel... BMW, Alpina m.fl. bytter dempere ved 15 mm... :wink:

Nja men nå setter ikke jeg veldige høye krav heller :P

Kjører stort sett bare pent og rolig på veiene og da skulle det vel gå fint med 30/20 eller noe rundt der. Tåler et par bivirkninger :P bare den blir litt stivere og det ser bra ut er det greit nok for meg :)

Skrevet

Viss det står nye Bilstein-demparar på bør det i allfall ikkje vere spesielt vanskeleg å sjå...for det første står det vel på dei, for det andre er vel Bilstein-demparar knall gule?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...