BMWBenny Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Heisann, har kanskje litt lyst til å senke bilen min litt til sommer'n men har lite å gå på økonomisk sett så det må bare bli senkefjærer. Så saken er da, lar det seg gjøre å få 30/20 senk eller noe i den duren med orginale dempere på bilen? Tror i hvertfall det er det, de jeg kjøpte den av sa det var nye Bilstein dempere, skulle visst være bra dempere, mener jeg hørte at de var orginal dempere.
Tommy Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Den uskrevne regelen, sier at det går greit å senke intil 40/40mm på originale dempere.
BMWBenny Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 supert, da blir det nok litt senk til sommer'n.
Fredrik Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 supert, da blir det nok litt senk til sommer'n. Merk deg at det Tommy omtaler som 40/40 mm grensen er en uskreven regel... BMW, Alpina m.fl. bytter dempere ved 15 mm...
BMWBenny Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 supert, da blir det nok litt senk til sommer'n. Merk deg at det Tommy omtaler som 40/40 mm grensen er en uskreven regel... BMW, Alpina m.fl. bytter dempere ved 15 mm... Nja men nå setter ikke jeg veldige høye krav heller Kjører stort sett bare pent og rolig på veiene og da skulle det vel gå fint med 30/20 eller noe rundt der. Tåler et par bivirkninger bare den blir litt stivere og det ser bra ut er det greit nok for meg
Odland318is Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Vil ikke det slite unormalt mye på originale dempere da? De får plutselig et helt annet arbeidsområde... Gjorde det selv med Sierraen, men dempere opplever jeg nesten som et must nå..
hagenisse Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Gode dempere ER et must. Bilen blir trolig mye bedre å kjøre av nye dempere fremfor nye fjærer. Men den ser jo selvsagt ikke like bra ut..
Bjørn 320 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Viss det står nye Bilstein-demparar på bør det i allfall ikkje vere spesielt vanskeleg å sjå...for det første står det vel på dei, for det andre er vel Bilstein-demparar knall gule?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå