D.C.V Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Tenkte bare jeg skulle legge inn noen bilder fra Setermoens store happening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 "Krokodilla" Var bare dritrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Takker ikke nei til sånn en Helt råått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 aahhh, skulle egentli stille på drag i dag jeg og, men måtte jo SELFØLGELI på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 aahhh, skulle egentli stille på drag i dag jeg og, men måtte jo SELFØLGELIpå jobb... Kjæm du å ser i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Mye snøvær i Bardu i dag. Spørs om de ikke må korte ned banen enda mer. Håper på sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hmm det første som slo meg, når jeg leste denne overskriften, var at det måtte være "dragracing" mellom moped scootere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Hmm det første som slo meg, når jeg leste denne overskriften, var at det måtte være "dragracing" mellom moped scootere Haha Her oppe i kalde nord er Scootere Snøscootere og Moped scootere er frisørscootere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hmm det første som slo meg, når jeg leste denne overskriften, var at det måtte være "dragracing" mellom moped scootere Tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 aahhh, skulle egentli stille på drag i dag jeg og, men måtte jo SELFØLGELIpå jobb... Kjæm du å ser i dag da? skulle stille for å kjøre i går med min scooter skal til fjells å rase nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 aahhh, skulle egentli stille på drag i dag jeg og, men måtte jo SELFØLGELIpå jobb... Kjæm du å ser i dag da? skulle stille for å kjøre i går med min scooter skal til fjells å rase nå da Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Skvatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hmm det første som slo meg, når jeg leste denne overskriften, var at det måtte være "dragracing" mellom moped scootere Tuller du? Nei, for her i sør, hvor vi (heldigvis" ikke har så mye snø, så er det slik at hvis du snakker om en scooter, så er det ern liten moped, mens det dere har der oppe heter snøscooter. Akkurat som oversatt fra engelsk. Scooter = moped, og snøscooter = snowmobile/scooter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Noen som kan legge ut resultatliste når den blir klar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Vet ikke hvor jeg skal få tak resultatlistene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå