Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

får jo vondt i fingeren av å scrolle gjennom lista jo:S hehe

men syns ikke det er no vist i å ha så mange biler ass:P syns nesten det er bedre å ha noen fete som du har litt mere forhold med..

Skrevet

tenk på å selge alle sammen å da sitte å telle penger etterpå:) eller kanksje oppdage at jeg er i slekt med han langt der ute i det store slektstreet så jeg kunne ha fått noen av dem :D drømmer meg bort i fantasier her nå hehe

Skrevet

Den listen der er vanvittig lang. I tillegg til de bilene som er nevnt av dere her er jeg også imponert over antallet Jaguar XJ220 denne mannen har. Det er ikke så få det heller... (jeg kommer til 15 stk) Dæven!

For ikke å glemme en god del gromme Ferrarier.

Skrevet

Er ikke imponert et sekund engang, syns folk med så mye penger er idiot i hue, han burde heller ha støtta og gitt peng til folk i nød i andre land, masse mennesker som sulter ihjel hvert sekund sikkert!

Men scrolla jo selfølgelig fort over der det sto BMW, la merke til at han faktisk hadde en 318is,hehe :lol: (ikke at jeg er imponert over det heller, hadde han kun hatt denne, da kunne jeg ha blitt det)

Skrevet

Helt idiot denne fyrn da!! Hadde skjønt det hadde han hatt 2-3 av hvert merke eller noe, dette blir jo bare tull og tøys. Helt enig med ropa, kunne utrettet mye bra for pengene istedet. I tillegg hadde han ikke en eneste 520....(!!!) Makan til dust... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...