Gå til innhold

Skal jeg sette på vinge eller ikke på min E34? (med bilder)

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Hamex vinge med bremselys til min E34. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha den på enda eller hvordan den skal sitte hvis jeg skal ha den på. Spørsmålene er da altså: Ville du ha satt på denne vingen på din E34? Hvis ja, hvordan ville du satt den? At festene flukter med kanten på bakluka eller at selve vingen flukter med kanten (da vil festene sitte litt lenger inn på bakluka som ser litt rart ut).

Her er bilder med og uten vinge:

DSCN2637.jpg

DSCN2645.jpg

DSCN2640.jpg

DSCN2642.jpg

DSCN2638.jpg

DSCN2644.jpg

DSCN2646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det kommer til min mening ser det like bra ut både med, og uten vinge. Har du kjøpt den, monter den. Siden dette er også en vinge som er "orgnial" bmw hvis jeg ikke tar feil (ikke skyt meg hvis jeg faktisk tar feil her :P), er det få som vil klage på dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Andreas sier, så er dette en av de penere vingene. Og den har i tilegg bremselys noe som gjør den til en nytteverktøy i stedet for å bare "være" der. Og den fjærner en liten del av "gubbepreget", eller gjør den mer ungdommelig. 2 sider av samme sak.

Gå med din egen feeling om du vil ha den eller ikke. Det er alltid noen som synes det er både stygt og fint, så da er det kun opp til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Nå er jeg omtrent akkurat like langt som jeg var før jeg lagde denne posten, hehe. Men jeg heller mer mot å sette den på.

Ja, vet hengerfestet er stygt. Har vurdert å ta det vekk.

Hvor mye gir du for den aequitas - veritas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...