Anderslien Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg har kjøpt meg en Hamex vinge med bremselys til min E34. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha den på enda eller hvordan den skal sitte hvis jeg skal ha den på. Spørsmålene er da altså: Ville du ha satt på denne vingen på din E34? Hvis ja, hvordan ville du satt den? At festene flukter med kanten på bakluka eller at selve vingen flukter med kanten (da vil festene sitte litt lenger inn på bakluka som ser litt rart ut). Her er bilder med og uten vinge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg ville iallefall montert den slik at festene kommer litt inn på luken, og at vingen ikke stikker utenfor luken bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg synes ikke du burde ha på vingen! Det er fordi jeg ikke mener det passer helt, E34 ene er mye finere "rene" mener jeg! Men smaken er som baken, den er delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Når det kommer til min mening ser det like bra ut både med, og uten vinge. Har du kjøpt den, monter den. Siden dette er også en vinge som er "orgnial" bmw hvis jeg ikke tar feil (ikke skyt meg hvis jeg faktisk tar feil her ), er det få som vil klage på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Nei til vinge Smett på en slik liten M5 list istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Hmm... Nå har jeg to JA og to NEI. Jeg er ikke sikker selv, men jeg syntes bilen blir mer ungdomslig med vingen på, men jeg liker den både med og uten vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Absolutt en av de bedre vingene man kan ha på E34. Så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Som Andreas sier, så er dette en av de penere vingene. Og den har i tilegg bremselys noe som gjør den til en nytteverktøy i stedet for å bare "være" der. Og den fjærner en liten del av "gubbepreget", eller gjør den mer ungdommelig. 2 sider av samme sak. Gå med din egen feeling om du vil ha den eller ikke. Det er alltid noen som synes det er både stygt og fint, så da er det kun opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Nei... E34 er fin nok som den er original... personlig styling er ikke bra på slike gamle klassikere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg likte den (tro det eller ei!) Det jeg likte mindre bra var jo det hengerfestet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 IKKE monter den!! Selg den heller til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Ja, den passer bra på E34 den der. Passer iaf IKKE med den lille M5 listen fra E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Hmm... Nå er jeg omtrent akkurat like langt som jeg var før jeg lagde denne posten, hehe. Men jeg heller mer mot å sette den på. Ja, vet hengerfestet er stygt. Har vurdert å ta det vekk. Hvor mye gir du for den aequitas - veritas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Monter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Vingen var kul, sett den på! Jeg synes egentlig vinge passer best når bilen er godt senka og littegrann bredda.(generelt biler, ikke spess E34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå