Hedfelt Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Monter i vei sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Tror det blir til at jeg monterer den. Skal høre om pris på lakkering først da, så koster det alt for mye, gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Nei fysj.....ikkje monter den....gubbete eller ikkje, E34 passe best uten....men da e jo berre mi særa meining... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Drev å prøvde ut vingen litt nå akkurat også. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg liker den veldig godt uten, men liker den også med. Uff, vanskelig dette her, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Peis på!! mye finere m vingen en uten hadde montert me en gang æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 husk på at "less is more" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Jeg hadde samme vingen på min E34 535ia, og synes den passer meget bra, i.o.m at vingen følger linjene/buene på bakskjermene. Å i tillegg til å ha bremselys, så har den en annen funksjon, å det er at i en E34 så har du vanskelig for å se enden av bagasjelokket, når du snur deg å skal se bakover når du rygger, så med vingen montert, så får du et "referansepunkt" når du f.eks. rygger inn mot en vegg. Når du har borret hull til vingen, så legger du i litt lakk på det bare metallet, å så smører du godt med techtyl mellom vingen og lokket, når du monterer. Så da har du kansje forstått, at jeg stemmer FOR å sette den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Okei. Jeg skulle visst bruke karosseri skrue og karosseri lim for å montere den også. Jeg skal høre med lakkereren hvor mye han skal ha for å lakkere + montere den, hehe. Gjør han det billig, så settes den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Jeg stemmer for at du monterer den på! Bilen så litt friskere ut med vingen på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 E-34 kler ikke vinge, den skal være ren og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Med en så original bil som du har passer det absolutt ikke med vinge i det hele tatt. Hadde du hatt litt plast og noen feite felger så hadde det nok passet bedre inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg tror nok at du kommer til å angre hvis du monterer spoileren, synes ikke det passer på BMW i det hele tatt, er bare min ydmyke mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Med en så original bil som du har passer det absolutt ikke med vinge i det hele tatt. Hadde du hatt litt plast og noen feite felger så hadde det nok passet bedre inn. Jeg har feite felger da, hehe Ikke på bildene men... Nei, jeg vet ikke jeg altså. Har den ute i lyset nå og da liker jeg bilen veldig godt uten vinge, så jeg får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg slenger meg på her. og holder med blandt annet T.A.S. fet med vinge. fetere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg er en anti-vinge person, så jeg ville ikke montert visst det var min bil.men, om du først skal ha vinge så var ikke denne så ille i mine øyne da. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå