BMWPower Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Da har jeg vært i Hønefoss i helga og hentet min nye oljebrenner, en 2003mod 320D Touring med M pakke. Jeg var litt skeptisk til diesel, såfall "bare" en 320. Men jeg er veldig positivt overasket. Må bare si det: JEG ELSKER BMW!!!!! Bilen er bare nydelig å kjøre, har moment på di rette plassene. Gjerne min forgje bil (E39 528IA) var mær komfort å kjøre, men denne er mye mer sportslig, fastere og kjekkere å kjøre. Videre planer er: -Ny eksos med 4 rør, M3/M5 look. (bestilles neste uke) -Senkefjører, 35 eller 50mm, ikke helt bestemt ennda. -M3 speil -Lys sotefilm på alle ruter. (vente til + grader ute) - 19" Hartge replika felger (kommer neste uke) Her er såfall noen bilder og info om dieseldyret: KM 59000. Bilen er meget velholdt kun en eier og alle serviser fulgt på BMW. Bilen har en meget spesiel farge Estorill blå met,sort montana skinn,ryggesensor,regnsensor,M-multiratt,cruise,sportsseter,bixenon,midtarmlene,stor hifi,klimaautomatic,DSCIII stabilitets program,varmeseter,takluke i glass,kjørecomputer,shadowline lister utvendig,17" BMW M felger med nye vinterdekk. (teks tatt fra annonse) Jeg vett det mangler navi, men alt koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Gratulerer. Tøff bil, spesielt med blått interiør, men det er freskt sammen det sorte skinnet. Planene høres også bra ut. Navi er bare tull Hvordan skal du løse 4 tuter bak? Skjære hull eller kjøpe M3 fanger og modifisere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Rå bil, sikkelig tøft me svart skinninteriør og lister lakkert i bilens farger! Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Gratulerer.Tøff bil, spesielt med blått interiør, men det er freskt sammen det sorte skinnet. Planene høres også bra ut. Navi er bare tull Hvordan skal du løse 4 tuter bak? Skjære hull eller kjøpe M3 fanger og modifisere? Har jo M-Tech fanger, bare bestiller ny den midt delen der pottene kommer ut, den som er beregnet til 4 ender. Håper det blir bra, har ikke sett en E46 touring med 4 ender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Gratulere med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Husk på at selv om den skal ha bi-xenon så trenger det ikke å være xenon i langlyspærene... Fantastisk flott bil du har fått deg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Gratulerer med ny bil Råå farge, åå likte listene inni bilen blå å greier:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 ryddig bil dette.... Gratulerer... Om det var utstyr som manglet kan du jo prøve å få en slags kompensasjon for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Se her ja, gratulerer med ny flott BMW . Har trua på at denne kommer til å bli like strøken som E39'n. Men skal du ikke ha AE ringer på denne da? Forøvrig så var det flotte omgivelser på bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Har prøvd et par slike m-tec stasjons vogner jeg også og de går overraskende godt til å være diesel biler! Akser rimelig bra med flat pedal Er det sort tak på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Nyyyydelig bil med en vanvittig pen farge! Gratulerer med et prakteksemplar av en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Grattis med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med en fin bil... interessant combo med blå interiørlister... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Husk på at selv om den skal ha bi-xenon så trenger det ikke å være xenon i langlyspærene... Fantastisk flott bil du har fått deg forresten! Hva betyr bi-xenon då da? Forskjell til vanlig xenon? Men skal du ikke ha AE ringer på denne da? Lurer i det asså, hvor er beste plassen og få tak i noe slikt? Er det sort tak på denne? Jepp, det er sort tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hva betyr bi-xenon då da? Forskjell til vanlig xenon? Bi-Xenon lykter benytter en enkel Xenonpære til både nærlys og langlys. Et slags deksel skygger for deler av lyset ved nærlys. Ergo omtales Bi-Xenon begrepet også om f.eks BMW frontlykter der kun det ene lyset rent fatisk er et Xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå