///Magnus Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Ja, forstår absolutt tankegangen din. Slo til med M3 nå jeg, da jeg har en periode på ubestemt tid nå, hvor jeg ikke trenger å være så fornuftig. Diesel er flott og bra det, særlig i kombinasjon med stasjonsvogn og automatgir, og er jo klart mer økonomisk enn bensin. Enn så lenge iallefall. Men jeg klarer ikke å få fram de varme følelsene når bilen står der og rakler... Men du har iallefall gjort det beste ut av situasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Ja, forstår absolutt tankegangen din.Slo til med M3 nå jeg, da jeg har en periode på ubestemt tid nå, hvor jeg ikke trenger å være så fornuftig. Diesel er flott og bra det, særlig i kombinasjon med stasjonsvogn og automatgir, og er jo klart mer økonomisk enn bensin. Enn så lenge iallefall. Men jeg klarer ikke å få fram de varme følelsene når bilen står der og rakler... Men du har iallefall gjort det beste ut av situasjonen! Automatgir? Nei fysj.. Er veldig enig me deg at lyden er viktig, og jeg savner turtallet og go lyden på tomgang *Sukk* Men som du sier, det gjelder og gjøre det beste ut av situasjonen But I`ll be back Du hadde en nydlig M3 foresten, akuratt som jeg ville hatt den selv. Perfekt!!! Gleder meg til den dagen jeg har en slik... Har kjørt M3 46 selv, og vett hvor gromt det er. Du har gjort ett kjempvalg, thumps up!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Må bare IGJEN si at den bilen din har blitt UTROLIG pen!!! 4 utblås ble jo skikkelig rått, og de felgene var veldig riktige på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Må bare IGJEN si at den bilen din har blitt UTROLIG pen!!! 4 utblås ble jo skikkelig rått, og de felgene var veldig riktige på bilen. Takk takk Den skal bli ennå bedre Her er et bilde fra i går, jeg er klar for påske tur Fikk plass til snowboard og baggasje også,hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Traff denne kjekke bilen når jeg skulle handle igår NICE!! Var en uvanlig farge på den, meget pen bil. *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Traff denne kjekke bilen når jeg skulle handle igår NICE!! Var en uvanlig farge på den, meget pen bil. *vil ha* He-he... Vart litt lillebror der ja;) Meget pen bil du har! Liker virkelig Hartge-felgene. Prøver å finne noen andre selv da det virker som en del har det her. Men, ser ikke noen som matcher de og dessuten har jeg veldig sjelden sett bil i real life med felgene så vi får se hvordan det blir når skattepengene kommer... Positivt overraska over bildet med senk kun framme og org. m-fjører bak. Blir nok kun en cm eller lignende ned framme på meg ser jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Ble ganske liten iforhold ja,hehe... Hartge felgene er meget pene på bilen, men som du sier, det er mange som har funnet det ut. Syns felgene er penere i real life enn på bilder, er du i Bergen så gi meg et pip så kan du få se Ang. senk så ble det ikke så verst, men jeg skal ha senke fjørerene på bak også, da må jeg nok valse litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hvordan er bilen og kjøre med de breie dekkene ? Er det mye sporing og du må holde mye i rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Det ble faktisk en del sporing ja Det må fikses, noe drit og kjøre med. Padi her på forumet har akuratt like felger 8.5 og 9.5 x19", men han har 225 og 255 dekk. Hans bil sporer ikke litt engang sier han. Så muligt jeg må bytte bredde på dekka fremme eller bytte type dekk. Skal ha hjulstilling kontroll først, muligt det hjelper litt. Syns faktisk bilen sporer minde nå enn tidligere, men sikkert jeg som har blitt mer vant med det,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hei igjen. Kunne du tatt og sett i TUV papirene for H&R fjørene dine og sett hvilken nummer de har.På mitt sett står det 29419 på papirene og 29419-1 på esken de kom i.. Padi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Hei igjen.Kunne du tatt og sett i TUV papirene for H&R fjørene dine og sett hvilken nummer de har.På mitt sett står det 29419 på papirene og 29419-1 på esken de kom i.. Padi I mine TUV papirer står det 29419-1/-2 På eska står det bare 29419-1. Skal jo være de samme fjørene. Skal snart legge ut noen bilder av mini treffet vårt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Hei igjen.Kunne du tatt og sett i TUV papirene for H&R fjørene dine og sett hvilken nummer de har.På mitt sett står det 29419 på papirene og 29419-1 på esken de kom i.. Padi I mine TUV papirer står det 29419-1/-2 På eska står det bare 29419-1. Skal jo være de samme fjørene. Skal snart legge ut noen bilder av mini treffet vårt hehe Men det e litt rart for eg har bestilt 35/20mm senk og du har bestilt 35/35 senk.Men etter H&R sin liste er 29419-1 og 29419-2 35/20 sett.Jeg fikk 29419 og det var det var 35/35.Men det som er løye er at når eg ser i lista står ikke settet der.Men vist eg søker på nett finner eg det,og da står det at det er til sport wagon og ikke touring og det står at det er 35 mm senk hmmm. Eg har fått det nye senk sett nå og det har samme nummer som du,så eg skal ta og skifte bak en dag så ser eg om den blir noe høyere. Jepp du får legge ut noen bilder av den vaska bilen din og den skitne bilen min hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Hei igjen.Kunne du tatt og sett i TUV papirene for H&R fjørene dine og sett hvilken nummer de har.På mitt sett står det 29419 på papirene og 29419-1 på esken de kom i.. Padi I mine TUV papirer står det 29419-1/-2 På eska står det bare 29419-1. Skal jo være de samme fjørene. Skal snart legge ut noen bilder av mini treffet vårt hehe Men det e litt rart for eg har bestilt 35/20mm senk og du har bestilt 35/35 senk.Men etter H&R sin liste er 29419-1 og 29419-2 35/20 sett.Jeg fikk 29419 og det var det var 35/35.Men det som er løye er at når eg ser i lista står ikke settet der.Men vist eg søker på nett finner eg det,og da står det at det er til sport wagon og ikke touring og det står at det er 35 mm senk hmmm. Eg har fått det nye senk sett nå og det har samme nummer som du,så eg skal ta og skifte bak en dag så ser eg om den blir noe høyere. Jepp du får legge ut noen bilder av den vaska bilen din og den skitne bilen min hehehe Hmm, det var merkligt ja Men syns ikke din var så lav bak i forhold til min, sikker på at du har fått 35mm bak? Min var jo senket org bak, det var ikke så mye forskjell. Du får slenge ut noen bilder når du har montert de nye fjørene Min bil var ikke nyvasket nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Fin den Inferno GT'n din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Fin den Inferno GT'n din også Hehe, ja den er artig Men lurer på om jeg skal ha nytt karroseri til den nå, var litt uheldig og krasjet litt Går jo stygg fort den lille saken, 100km/t. Lakke den estorill blå Ellers har jeg vært inne på tanken og selge den, får liksom ikke tid til og bruke den dessverre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå