Ellingsen B. Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Må ikke selge den..Er jo så mye morro for så lite penger. Jeg har selv den gamle Landmaxn'n..3-4 kompiser som har tilsvarende biler.. Er det noe bane for RC i Bergens området også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Blitt stilig den bilen din nå må nesten få kommet deg over til østlandet i sommer så får sett den i real life:) Har forresten en sånn Landmax sak selv..men brukt den fint lite siste åra. Ellingsen: hvor kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Halla BMWPower Nå har eg heve på dei nye fjørene bak på bilen.Men eg synes den blei heilt lik eg.Kan aldrig tenke meg at det er kun 20mm eg har bak nå.Det er jo samme settet som du har nå og det e jo 35mm... Hvis det ikke e for mye stress for deg hadde det vært fint om du kunne parkert på flate veien og tatt bilde av åpningen mellom skjermen og dekket ditt med senkefjørene bak på og vist du har bilde av mellomrommet med orginal fjørene også så hadde det vært konge. Så får eg se forskjellen på senken.. Takker og bukker for eventuelt hjelp Padi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjojoh Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Litt OT, men må bare legge denn. Noen som har lyst til å bygge en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Nå fikk jeg litt assosiasjoner til Volvo og Audi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 ååy Den var tålig tøff den der Likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 :-& Nei takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 :-& Nei takk.... Helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeMW Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Hei folkens, artig å lese denne tråden. Er rimeleg sikker på at dette er same bilen som eg kjøpte av ein kar i Oslo som igjen hadde kjøpt bilen av trådstartar (BMWPower). Synd at ingen av bilda til BMWPower er aktive lenger... Har hatt bilen i ca. 3,5 år no og er veldig fornøgd! Det står no originale M-fjører på bilen etter at dei meir ekstreme fjørene byrja å "formere" seg, samt at det av praktiske grunnar var greit å overlate snøbrøytinga til kommunen sine folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Hehe, artig å lese Du får legge ut noen bilder av den som den ser ut nå Du som bor i Ulsteinvik? Eller noe i den duren... Fant H&R fjørene bak til den når jeg flyttet, de kan du få om du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Får ikke opp bildene akkuratt nå, men kommer innom å titter senere denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeMW Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Hehe, artig å lese Du får legge ut noen bilder av den som den ser ut nå Du som bor i Ulsteinvik? Eller noe i den duren... Fant H&R fjørene bak til den når jeg flyttet, de kan du få om du ønsker På tide å svare på dette innlegget frå 2011, kanskje? Ulsteinvik, ja - no delvis Molde. Prøver å legge ut eit ferskt bilde tatt etter polering og Inspeksjon II - så bilen blir tatt godt vare på. Faktisk over seks år sidan eg kjøpte den av han som kjøpte den av deg... Fjørene treng eg nok ikkje. Bilen er ikkje så ekstremt senka som den var, eg gjekk tilbake til original M-senking for å gjere bilen litt meir praktisk til familiebruk då eine fjøra "gjekk i oppløysing". Seinare i dag håpar eg forresten å få til ein tur til Bud på det store BMW-treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå