Gå til innhold

Min E46 320DT M-Tech

BMWPower
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blitt stilig den bilen din nå:) må nesten få kommet deg over til østlandet i sommer så får sett den i real life:)

Har forresten en sånn Landmax sak selv..men brukt den fint lite siste åra.

Ellingsen: hvor kjører du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla BMWPower

Nå har eg heve på dei nye fjørene bak på bilen.Men eg synes den blei heilt lik eg.Kan aldrig tenke meg at det er kun 20mm eg har bak nå.Det er jo samme settet som du har nå og det e jo 35mm...

Hvis det ikke e for mye stress for deg hadde det vært fint om du kunne parkert på flate veien og tatt bilde av åpningen mellom skjermen og dekket ditt med senkefjørene bak på og vist du har bilde av mellomrommet med orginal fjørene også så hadde det vært konge.

Så får eg se forskjellen på senken..

Takker og bukker for eventuelt hjelp

Padi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Hei folkens, artig å lese denne tråden. Er rimeleg sikker på at dette er same bilen som eg kjøpte av ein kar i Oslo som igjen hadde kjøpt bilen av trådstartar (BMWPower). Synd at ingen av bilda til BMWPower er aktive lenger... Har hatt bilen i ca. 3,5 år no og er veldig fornøgd!

Det står no originale M-fjører på bilen etter at dei meir ekstreme fjørene byrja å "formere" seg, samt at det av praktiske grunnar var greit å overlate snøbrøytinga til kommunen sine folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Hehe, artig å lese :D Du får legge ut noen bilder av den som den ser ut nå :)

Du som bor i Ulsteinvik? Eller noe i den duren...

Fant H&R fjørene bak til den når jeg flyttet, de kan du få om du ønsker ;-)

På tide å svare på dette innlegget frå 2011, kanskje? :-)

Ulsteinvik, ja - no delvis Molde. Prøver å legge ut eit ferskt bilde tatt etter polering og Inspeksjon II - så bilen blir tatt godt vare på. Faktisk over seks år sidan eg kjøpte den av han som kjøpte den av deg...

Fjørene treng eg nok ikkje. Bilen er ikkje så ekstremt senka som den var, eg gjekk tilbake til original M-senking for å gjere bilen litt meir praktisk til familiebruk då eine fjøra "gjekk i oppløysing".

DSC_0930_20140607010818084.jpg

Seinare i dag håpar eg forresten å få til ein tur til Bud på det store BMW-treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...