Gå til innhold

Min E46 320DT M-Tech

BMWPower
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjørte etter denne på fredags kvelden (ca kl.:18.30-19), var det du som hadde hentet den da? Var innom Prestmarken litt tidligere på fredagen og siklet på den da den ble gjort klar for overlevering. Nydelig farge og flott bil. Ta godt vare på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte etter denne på fredags kvelden (ca kl.:18.30-19), var det du som hadde hentet den da? Var innom Prestmarken litt tidligere på fredagen og siklet på den da den ble gjort klar for overlevering. Nydelig farge og flott bil. Ta godt vare på den!

Hentet den på lørdag i 13.00tiden, så på fredag var det nok noen andre som var ute og kjørte den :wink: Kjørte di fint? hehe... :P

Skal ta godt vare på den, er sinnsykt godt fornøyd med bilen.

Angrer ikke et sekund!!

Ønsker jeg bodde lenger vekke fra jobb, er så kjekkt å sette seg i bilen og kjøre til/fra. hehe... :D

Er bare såååå deiligt å kjøre. BMW er bare sjef på dette område 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker jeg bodde lenger vekke fra jobb, er så kjekkt å sette seg i bilen og kjøre til/fra. hehe... :D

Er bare såååå deiligt å kjøre. BMW er bare sjef på dette område 8)

Hehe, det er bare å kjøre omveier det da :)

Meget pen bil forresten! prøvekjørte en slik for noen uker siden og de er veldig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som sto i kø fra Fyllingsdalen og ned mot "Burmaveien" i ettermiddag? Ca 16:30 eller noe slikt? Om ikke var det en kliss lik bil med BR skilter. Den fanget oppmerksomheten min i alle fall. Veldig nice farge!

<--- Jeg kjørte blå Coupè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo M-Tech fanger, bare bestiller ny den midt delen der pottene kommer ut, den som er beregnet til 4 ender.

Håper det blir bra, har ikke sett en E46 touring med 4 ender 8)

Hvor skaffer du denne innsatsen med 4 utløp? aldri sett det.. Hvilket eksos anlegg skal du gå for forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som sto i kø fra Fyllingsdalen og ned mot "Burmaveien" i ettermiddag? Ca 16:30 eller noe slikt? Om ikke var det en kliss lik bil med BR skilter. Den fanget oppmerksomheten min i alle fall. Veldig nice farge!

<--- Jeg kjørte blå Coupè.

Hehe, ja stemmer det :D

La godt merke til din også :wink: Meget fin coupe!!

Har jo M-Tech fanger, bare bestiller ny den midt delen der pottene kommer ut, den som er beregnet til 4 ender.

Håper det blir bra, har ikke sett en E46 touring med 4 ender 8)

Supersport eksosanlegg, skal være bra kvalitet dette.

Håper bare passform er like bra også :wink:

Hvor skaffer du denne innsatsen med 4 utløp? aldri sett det.. Hvilket eksos anlegg skal du gå for forresten?

Meget pen bil du har fått deg :)

Skal hente ny bil i morgen selv, 02 320dt. Mpakke og blå+++ gleder meg sykt...blir nok en laaang arbeidsdag i morgen føler jeg

Uff ja, kjenner til det. Toget til Hønefoss på lørdag (da jeg sko hente bilen) tok 5 TIMER, det var tortur!! Men var absolut verdt ventingen.

Håper du også blir fornøyd, kjempe kjekke biler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larserso Lykke til, gi lyd fra deg når du har fått prøvet den :D

Har fått testa litt nå ja :) For en kjøremaskin! Helt nydelig å kjøre. Ligger på 1600 omdreninger i 100km og cruiser. Veldig glad jeg kjøpte M-tech.

Jeg har riktignok ikke så mange planer som deg, men skal stelle godt med den;) Det er litt større sommerfelger som stort sett det eneste (må vurdere behovet for mer senk utifra felgene) Ellers synes jeg bilen er nydelig som den er også:)

Det høres jo elegant ut med de endetutene du snakker om! Hvordan er det mtp. soting bak når tuten går rett ut og ikke ned i bakken?

Skal få lagt ut bilder jeg også, men slik som været er nå så ser den ikke ut i måneskinn...

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larserso Lykke til, gi lyd fra deg når du har fått prøvet den :D

Har fått testa litt nå ja :) For en kjøremaskin! Helt nydelig å kjøre. Ligger på 1600 omdreninger i 100km og cruiser. Veldig glad jeg kjøpte M-tech.

Jeg har riktignok ikke så mange planer som deg, men skal stelle godt med den;) Det er litt større sommerfelger som stort sett det eneste (må vurdere behovet for mer senk utifra felgene) Ellers synes jeg bilen er nydelig som den er også:)

Det høres jo elegant ut med de endetutene du snakker om! Hvordan er det mtp. soting bak når tuten går rett ut og ikke ned i bakken?

Skal få lagt ut bilder jeg også, men slik som været er nå så ser den ikke ut i måneskinn...

-LE

Gratulerer :D

Godt å hørre at du er fornøy du også.

Litt senk må til, slik at felgene går mer iett med hjulbuen.

Har bestillt 35mm HR fjører, kan godt sende deg noen bilder av en E46 touring med 18" og 35mm HR fjører.

Jeg syns såfall det var akuratt passeligt.

Ang. soting bak etter eksos så tror jeg ikke dette er noe problem, flere diesel biler som kjører med rette enderør.

Og jeg har steamer/høytrykksp. på jobben, så bilen har ikkje tjangs til å bli skitten :wink: hehe...

Blir klart litt mer vasking, men litt må man da ofre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg handlet litt små snacks i helgen.

Nye blinklys pærer fremme & bak, anti orange :wink:

Er så mye finere uten di nasty orange pærene i blinklysene.

Så kjøpte jeg også bluevision parklys pærer, og det var ganske stor forskjell. Lyste mye hvitere, kanon fornøyd :D

Lys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utrolig fin bil du har! Må si jeg får mer og mer sansen for denne bilen med M-pakke, spesielt i den fargen du har! Og det blir garantert helt rått med 4 utblås bak! Da må du komme med bilder av herligheten etter montering! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utrolig fin bil du har! Må si jeg får mer og mer sansen for denne bilen med M-pakke, spesielt i den fargen du har! Og det blir garantert helt rått med 4 utblås bak! Da må du komme med bilder av herligheten etter montering! :D

takk takk.. Håper eksosen kommer idag.

Sitter på jobb og ser etter TNT biler,hehe...

Varer fra Koed kommer med TNT ser du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...