Frode H. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Slenger meg på her, ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Blei veldig bra dette Liker bilen din meir og meir! Passte utrolig bra med 4-rør på den bilen, såg ut som det var orginalt! Velkommen i "Quad-klubben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Dette så kjempe bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Nydelig! Er senking allerede kommet på og? Den så nok så lav ut i baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvor får du forresten kjøpt den m-tech 2 innsatsen med 4 utløp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Syns det ble litt dypere lyd på litt turtall, men ikke merkbart på tomgang i d hele tatt. Det finnes ikke m-tech 2 innsats med 4 utløp, det var noe jeg trodde Sorry.. Jeg måtte skjære ut i den org innsatsen, men det gjekk overaskende bra. Har litt igjen der o, får ta fin pussen i helga. Den er ikke senket, men fjærene ligger klar her, så di kommer på iløpet av uka. Ble godt fornøyd med resultatet, men ikke 100% fornøyd før alle klaringer og vinkler er helt i orden. Sånne småting irreterer meg sånn hvis det ikke er 100%. Blei veldig bra dette Liker bilen din meir og meir! Passte utrolig bra med 4-rør på den bilen, såg ut som det var orginalt! Velkommen i "Quad-klubben" Thanks hehe... Det føles bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Dette ble meget kledelig!! Hmm.. Nå som du kan det, kanskje du vil montere 4-rør på min også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Dette ble meget kledelig!! Hmm.. Nå som du kan det, kanskje du vil montere 4-rør på min også?? Syns også det ble bra, men passformen på den eksosen var jo langt i fra optimal Men skal nok få den til og passe til slutt, bare ta tiden til hjelp. Montere på din o ja, gjerne det. Du har jo flere ting jeg trenger hehe.... Likte veldig godt finishen på eksosen, perfekt str og utseende på endene, det må jeg få si. Men klart enklere hvis jeg hadde kjøpt 1 rørs effektanlegg, det ble en del ombygging for å få det til. But I dont mind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Dette så veldig bra ut. 4-rørs eksos kledde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 ja dette var virkelig nice.. Men jeg lurer på hvordan det vil gå bak med 9,5X19 med 265/30 på. Må du valse mye på innerskjermen eller. Jeg trodde ikke 9,5 felg med ET40 passet på touringen uten en god del valsing.Har hørt at 8,5 er det breieste en kan ha uten valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 ja dette var virkelig nice..Men jeg lurer på hvordan det vil gå bak med 9,5X19 med 265/30 på. Må du valse mye på innerskjermen eller. Jeg trodde ikke 9,5 felg med ET40 passet på touringen uten en god del valsing.Har hørt at 8,5 er det breieste en kan ha uten valsing. Disse skal passe fint uten valsing, er såfall det jeg har fått opplyst av GS. Men er litt skeptisk til og senke den for mye, men tar de borti da så blir det valsing. For på skal dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette ble bare perfekt, denne E46'n kommer til å bli fin fin . Likte veldig godt finishen på eksosen, perfekt str og utseende på endene, det må jeg få si. Det er jeg helt enig i, og stusser med tynn stålkant ser absolutt best ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette ble bare perfekt, denne E46'n kommer til å bli fin fin .Likte veldig godt finishen på eksosen, perfekt str og utseende på endene, det må jeg få si. Det er jeg helt enig i, og stusser med tynn stålkant ser absolutt best ut . Takk takk Den var akuratt passe str. ja. Skal montere senkesett imorgen, gleder meg til og se hvordan det blir. Det var litt "vår" i luften i dag, enda mer fristende og hive sommerdekk på, men bør vente 1 mnd til Men ser ikke bortifra at jeg må bare prøve dem på i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Men ser ikke bortifra at jeg må bare prøve dem på i helgen Jeg stemmer for felgbytte og fotoshoot i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 ja dette var virkelig nice..Men jeg lurer på hvordan det vil gå bak med 9,5X19 med 265/30 på. Må du valse mye på innerskjermen eller. Jeg trodde ikke 9,5 felg med ET40 passet på touringen uten en god del valsing.Har hørt at 8,5 er det breieste en kan ha uten valsing. Disse skal passe fint uten valsing, er såfall det jeg har fått opplyst av GS. Men er litt skeptisk til og senke den for mye, men tar de borti da så blir det valsing. For på skal dem når jeg skulle kjøpe slike felger til min touring ble jeg opplyst at det kom til å subbe! spurte gs og os bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå