Gå til innhold

528`a til Ole-Magne (solgt oktober -07)

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bare tull å ha sånn strømpe over :) KN stopper partikler endel bedre enn ei strømpebukse...

Er vel ikke det som er helt tanken bak strømpe buksa. Tenkt på at man ikke trenger vaske filteret like ofte når man har det utpå og tar av de største partikklan :)

Skrevet
Skulle til å kommentere skiltplasseringa di, hehe... Ble mye bedre der det står nå! Fet femmer! Ble det annen lyd med grenrøra?

Litt mere lyd ble det nokk, meen er nokk KN filtre som står for det meste av lyden.

Bilen ble helt anneledes i fronten etter skilt flyttinga ja:)

Iver venter i spenning på når det blir stooor turbo....hehe...

:D

hehe, er nokk ikke like byggevillig som deg ;) så tror ikke det blir turbo helt enda..

Dette var virkelig en grom E39, og den E60 fangeren passet meget bra 8) . Artig at noen går litt andre stylingveier også, beg. å bli ganske mange M Tech styla E39 nå.

PS: Vill bare si at M Tech er veldig pent også da.

Men denne bilen fortjener IKKE den DTM bakpotta. Denne MÅ bare få Eisenmann etterhvert.

00224525001057246685.jpg

Ja, er ikke helt fornøyd med den potta bak. så får bare se hva som skjer mot sommeren.. kansje dobbel eksos, får bare se...

Skrevet

motor rom, men ny strømpebukse over KN filter:P

dsc00332di6.jpg

wtf?? hva skal det være godt for? hindre at større partikler kommer inn i fiteret?

meeget pen bil... synes det var litt kult når du hadde crom nyrer, men lakkerte i bilens farger er jo også litt fancy når du i tillegg har shadowline..

har et tynt oljelag på strømpebuksa ja... da fester de største partikklene seg fast dær. vasker filteret 1 gang i året forde, men er mye lettere å få det helt reint da.

Hadde et lite problem å velge nyrer, men synes jeg tok det rette valget til slutt:)

Skrevet
er det speil fra koed eller? er det elektiske oppfellbare speil? er dette noe du har ettermontert?

disse er nokk ikke fra Koed, har handlet disse på Ebay fra usa. 1800,- levert Tromsø. Grei pris det... hadde el. speil på bilen fra før, var lette og montere... var bare å ta av dørtrekke å sette på de nye stikkene.

Hm, jeg har orginale M5 speil, og de er ikke oppfellbare.. tror jeg. Har ikke prøvd ;)

har du knapp til el.speil på bryterpanele i førerdøra? er en 4kantig knapp som er dær.

Skrevet
Bare tull å ha sånn strømpe over :) KN stopper partikler endel bedre enn ei strømpebukse...

kan du forklare nærmere hvorfor dette er tull????

Venter spent.... :wink:

Skrevet

KN stopper det bedre ja, men strømpebuksa er vel til for å ta de større partiklene.. De små som kommer gjennom stoppes av KN-filtret, men det blir lettere å rense filtret siden du ikke plages av de store partiklene som strømpebuksa tar.. :wink::D

Skrevet
DSC00070.jpg

Ja.. men den brukes til å justere speil glasset, ikke selve speilet.

Det skal ikke være fler knapper i E39 enn det som er på min,

så hva mener du egentlig? ^^

den skal være på siden av den rektangulære knappen som brukes til speil justering. skal stå på høyte side av den.. skal se om jeg finner noen bilder av min.

Skrevet

KN stopper det bedre ja, men strømpebuksa er vel til for å ta de større partiklene.. De små som kommer gjennom stoppes av KN-filtret, men det blir lettere å rense filtret siden du ikke plages av de store partiklene som strømpebuksa tar.. :wink::D

hehe... skulle ha DR_S til å forklare hvorfor dette er tull...

du har forklart hvorfor det ikke er tull :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...