caaatooo Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Nydelig bil du har, Ole Magne Fronten ser MYE råere ut i virkeligheten enn på bildene!
Ole-Magne Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 takk Cato... bilen din ser ikke så værst ut heller;) må nesten ta en liten foto seanse til sommeren med begge 5-seriene nyvasket...
Ole-Magne Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 lite med bil skruing no for tia... Men fikk nye dempere foran og tårnlager i dag, så måtte bare montere etter jobb... kjører nå M-teck dempere som er noe kortere enn de orginale. passer bedre når bil er H&R senket 30mm. M-teck dempere bak er bestilt, har kun fått 1 stk. så satser på å få siste demperen å montere disse i neste uke Innmontering av demper Dempere bak, disse svetter olje:
Ole-Magne Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Hvilken pris var det på m-teck demperne? fikk disse til innkjøpspris, så du må nokk ringe til BMW for å finne det ut...
Gustav C. Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Utrolig pen bil du har! Kunne ikke fordra den E60 fangeren din i starten, men når du satte skiltet der det skulle være ble den drit kul da! Ser du har lagt bilen ut for salg..
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Ja den Kercher fangern er skikkelig fin,så kjøpte en selv å
Ole-Magne Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Utrolig pen bil du har! Kunne ikke fordra den E60 fangeren din i starten, men når du satte skiltet der det skulle være ble den drit kul da! Ser du har lagt bilen ut for salg.. ja har lyst å beholde den, men har eid den i 3 år å fått den akkurat som jeg vil ha den. Så da e d påtide å selge takk for d, fangeren va rar når skiltet sto nede i gitteret, men no e det fint synes jeg. Ser nesten orginalt ut. Passer fint med de 1-serie lyktene;)
Ole-Magne Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Ja den Kercher fangern er skikkelig fin,så kjøpte en selv å har du bilde av din bil da?
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Ja men har ikke lagd no sånn bildegalleri enda,har ikke fått lakka den heller jg gikk for bak fangern oxo jeg da:P Må si jeg likte den skilt plata di,hvor en fikk du tak i den? Den passa liksom så bra til.
Ole-Magne Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 mener det er den som står på den orginale M5-fangeren til E39... eller var det M3 e46.. klarer ikke å huske det nå
Ole-Magne Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Da va 528`a solgt.... håpe den får et bra liv videre
caaatooo Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Gratulerer med ny, kjempepen bil! 320d, eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå