Gå til innhold

528`a til Ole-Magne (solgt oktober -07)

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

lite med bil skruing no for tia...

Men fikk nye dempere foran og tårnlager i dag, så måtte bare montere etter jobb...

kjører nå M-teck dempere som er noe kortere enn de orginale. passer bedre når bil er H&R senket 30mm.

M-teck dempere bak er bestilt, har kun fått 1 stk. så satser på å få siste demperen å montere disse i neste uke :D

Innmontering av demper

dsc00819dp6.jpg

dsc00820zz3.jpg

dsc00822on3.jpg

Dempere bak, disse svetter olje:

dsc00823wb1.jpg

• 2 months later...
Skrevet

Utrolig pen bil du har! Kunne ikke fordra den E60 fangeren din i starten, men når du satte skiltet der det skulle være ble den drit kul da! :D

Ser du har lagt bilen ut for salg.. :(

Skrevet
Utrolig pen bil du har! Kunne ikke fordra den E60 fangeren din i starten, men når du satte skiltet der det skulle være ble den drit kul da! :D

Ser du har lagt bilen ut for salg.. :(

ja :? har lyst å beholde den, men har eid den i 3 år å fått den akkurat som jeg vil ha den. Så da e d påtide å selge :lol:

takk for d, fangeren va rar når skiltet sto nede i gitteret, men no e det fint synes jeg. Ser nesten orginalt ut. Passer fint med de 1-serie lyktene;)

Skrevet

Ja men har ikke lagd no sånn bildegalleri enda,har ikke fått lakka den heller jg gikk for bak fangern oxo jeg da:P Må si jeg likte den skilt plata di,hvor en fikk du tak i den? Den passa liksom så bra til.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...