Gå til innhold

Noen som kjenner denne karen? (stavanger-området)

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

kansje det er samme pers som kjøpte bil av meg i juli i fjor.. skylder meg fortsatt 67500kr..:(

Skyder noen deg fortsatt så mye? 67500 er mye penger! Hvordan er det mulig, og hva gjør du med saken?

er ikke så mye jeg kan gjøre da.. vold er fristende men ikke rette veien å gå..har prøvd med advokater og div.. men d hjalp lite.. nå ligger saken hoss forbruker rådet..så håper den saken blir ferdig snart.. han nekter og bet siden han har knust en s50b30(nesten umulig) men dumme meg sendte fra meg bilen uten cash..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville bare henta bilen.. men den er vel gjerne registrert på han nye "eieren"?

Derfor man skal ta kopi av nøkkelen til gamlebimmerne :P Så kan man bare hente den hvis det blir problemer..

Holdt på å få problemer med mitt siste kjøp, da tidligere eier var umulig å få tak for å få skrevet under omregistrering.. Men gikk bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Hei, vurderer å selge bilen.

Er en Bmw 318is 92mod med 185.000km på telleren. Meget lite rust, ingen synelige på karosseri. Førersete er litt slit og har en flenge. Og dørtrekkene forran er litt slit, men passasjersetet og baksetet er i kurant stand. Lakken har et par små sår, et par riper, er jo snakk om en 92mod her. Den har også 2små bulker, kun ene synelig, venstre framskjerm helt oppe ved lykta, den andre er på døra, vanskelig å se. M3 diffuseren bak har en sprekk ved eksosen.

Utstyr:

*Alarm

*El Takluke

*El vinduer

*Minste kjørecomputer, viser temp(ute og inne)+klokken og dato

*Abs

Har påkostet bilen ca 15-20tusen kr siden jeg overtok den for 5mnd siden. Kvitteringer medfølger selvsagt.

-Byttet bærearmsforinger forran

-Bærekule

-Skiver og klosser forran

-Ny front(lakkering)+klarglass tåkelys

-Satt på bakrutesenker+lakkering

-Chromringer i instrument

-Nye baklys, orginal lykter hvit/rød

-Angel eyes er nylig montert

-Tatt service, oljeskift, motor,girkasse og kardang

-Skiftet viftereim+luftfilter

-Skiftet klips til dørdekslene, dem var knekt og sliten

Bilen har 8 x alu, 15" med nye hakapelita dekk, kun kjørt 1 sesong.

17" sommer med 215/45 dekk, dekkene forran er litt slitt, og bør skiftes en gang i neste sommer. Bilen er senket 40/40 med apex sportsfjærer og dempere. Bilen skal enda inn på forstillingskontroll snart, da dekkene forran er blitt litt skeiv slite.

Sikkert glemt noe i farta, grunnen til at jeg ikke har lagt denne ut på finn.no enda er at kanskje min bror kjøper den, så jeg poster den kun her på bimmers først :D

Men legger ved bilder her å da, siden dem sier mer enn 1000ord.

bilder121.jpg

bilder120.jpg

bilder115.jpg

bilder122.jpg

bilder123.jpg

bilder152.jpg

bilder155.jpg

bilder069.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...