milhouse Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/12/491803.html Bare å ta av seg hatten for en sånn premie idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 hahahaha ikke akkuratt den skarpeste kniven i skuffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Ikke alle prester gidder å vente på sin lønn i himmelen. Helt utrolig, tror jeg ler meg ihjel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hvordan stjeler man en kirke? hehe det lurer jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hvordan stjeler man en kirke? hehe det lurer jeg på Godt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Det er jo ikke han som er idiot. Det er jo etatene der borte som er idiotene. Han klarte å lure dem med forfalska skjøter på eiendomen som gjorde at dette var hans eiedom Rå fyr det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hehe presten som falt for fristelsen BMW= satans verk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Bare lurer på hvor presteboligen er jeg..? Men presteboligen er fortsatt på avveie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Genial fyr. Klare å lure staten på den måten?! Burde ha vore premie til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Bare lurer på hvor presteboligen er jeg..? Men presteboligen er fortsatt på avveie. Forsåvidt godt gjort å miste et hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Bare lurer på hvor presteboligen er jeg..? Men presteboligen er fortsatt på avveie. Forsåvidt godt gjort å miste et hus hehe ja jævlig godt gjort også d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Bare lurer på hvor presteboligen er jeg..? Men presteboligen er fortsatt på avveie. Forsåvidt godt gjort å miste et hus hehe ja jævlig godt gjort også d;) Naaa, happens all the time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Bare lurer på hvor presteboligen er jeg..? Men presteboligen er fortsatt på avveie. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Haha! Helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå