[space] Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Noen her som skal og se noen etapper på Rally Norway? Har vurdert det litt, men er jo kaldt og langt å kjøre (Litt avhengig av hvilke etapper en vil se.) + småkjipt å dra alene og stå og fryse uti skauen hele dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Klart vi må se rally, har kjøpt helgepass som dekker service og alt ellers. reiser opp fredag og hjem søndag. Det jeg er litt bekymret for er temperaturen, vi skal sove ute og jeg er redd det blir møkk kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Må man ha pass for å stå langs løypene? Og får man eventuelt kjøpt pass der og da? For min del er det mest nærliggende å bare ta en tur på lørdag. (om de kjører lengst sør på lørdag da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Dagspass koster vel 350kr og 500kr for weekend. Dere som er i nærheten må gjerne kombinere det med en tur på isbanen vår her i Våler Se egen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Og se på dette er helt klart verdt hver eneste krone. Jeg og en gjeng har vært i Sverige og sett på Rally de siste 3 årene og det er rett og slett helt rått. Noe helt annet å se/høre bilene live 5 meter unna! Vet ikke om jeg skal oppover i helgen men det blir i så fall dagstur på meg. Men til alle som har mulighet ville jeg ikke vurdert å ikke dra. Det må oppleves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hvor skal dette holdes? Er det nå i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Her skal du vel finne det meste av info: www.rallynorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 [space], vi kan jo alltids satse på å kjøre kolonne oppover. Samle en god gjeng og stå i lag i løypa. Drasse med oss litt ved og pølser. Hadde egentlig slått det fra meg i mangel på bil å kjøre langtur med - Skodaen støyer så vanvittig, går så trått og starter nesten ikke når det er kaldt.. men nå skal jeg hente ny bil i Oslo i morgen, bil som er perfekt oppover der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Og kaldt blir det nok ikke. Så langt er det meldt rundt 0 grader, og det er egentlig for varmt for et vinterrally. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 hadde vært rått å samla en hel bimmers gjeng der da! eller hva folkens? som gunnar sier, stå langs løypa vi i klubben/forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hadde egentlig tenkt å dra, men fikk ingen med meg. Er 400 km hver vei men... Drar garantert til neste år for da har jeg lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 bor bare en halv time unna jeg det er digg... hehe blir vel kannskje en liten visitt på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hadde egentlig tenkt å dra, men fikk ingen med meg. Er 400 km hver vei men... Drar garantert til neste år for da har jeg lappen! Blir ikke Rally Norway neste år. Tidligst 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 jeg skal ivertfall dra nedover. blir sikkert kjempekalt,men man får kle seg godt å ha med seg kakao eller no sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 jeg skal ivertfall dra nedover. blir sikkert kjempekalt,men man får kle seg godt å ha med seg kakao eller no sånnt Kakao ja.. Den må du nok lengre ut på landet med gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå