PenguiN- Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Vurderer å selge BMW`n! Råfet BMW nylakkert ferrari rød. Rieger tuning sin første utstillings bil!! Utvendig prikk lik M3. 240 000km, sort sports skinn,el ruter, dobbel m3 vinge,listverk, clearglass tåkelykter, blinkers, skjørter,m3 speil, stor stereo, m3 hekk, front,angel eyes lykter, senket, grom eksos, m3 ratt , airbag, nakkestøtter bak, alarm, sentrallås, abs, ny frontrute,blink lys på siden fjernet osv... Flott bil for folk som akkurat har fått lappen og\ller ikke vil ha dyr forsikring\bensin forbruk men samtidig ha en bil som er fantastisk grom å se på! utstillingsstand utseendemessig! PRIKK LIK denne men rød! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=37614 meget grom og rå bmw som selges for 60 000,- Hull i skinnsetet forann, litt frieksos og har ikke sommerfelger. vinterdekka er ok og på 16" alu! Vises i oslo og seriøst intresserte kan ringe. 959 26 332 Selges pga dimmisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 bilder hjelper på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 vet, men se linken. meget lik bbil, forutenom felgene og jeg har angel eyes. jeg har heller ikke blinklys på siden og har dobbel m3 vinge.og min er blod rød =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 det er ikke denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 nei, les hva jeg skriver. sort skinn interiør, ikke blinklys på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hvis det er Rieger Tuning sin første utstillings-bil, Er det da Rieger styling på den? Isåfall er den langtfra lik den Gule 318IS'n du linker til, I mine øyne dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 prikk lik ja... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Du gjør det vansklig for deg selv. Skaff bilder av bilen din du, så hjelper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Vet dette er en salgstråd, men jeg så jo såvidt bilen når jeg kjøpte en leppe av deg. Få laget en ordenlig salgs annonse med bilder, den bilen der var MEGET pen! Ikke ødlegg intrykket av bilen med en slik annonse som dette, som det desverre er alt for mange av her på forumet. Ikke for å hakke, men bare for å komme med litt konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Dokumentert at bilen er Rieger Tuning sin gamle utstillingsbil fra 2000 i form av "gratulasjons" kort fra di til eieren etter di. deretter importert til Norge. skal få skaffet bilder. takk pocket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 bumpibump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Bilder ja Mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 ingen rust, bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 du MÅ jo slenge ut bilder :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg