kvileren Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Igjen, takker for kAnOn mottagelse og det er hyggelig at så mange liker bilen. Var litt "redd" at man skulle bli uglesett med så liten motor her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Du kommer langt med den motoren der. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Du kommer langt med den motoren der. Fin bil! ...jeg kommer tom. frem i tide En annen ting... Jeg har forsøkt å få skvettlapper til bilen min men BMW har dessverre ikke det til 1 serien med M-Sportpakka. Er det noen her inn som vet om noen andre som leverer? Det er spesielt ille på forhjula da det spruter kraftig opp på kanalskjørtene og dørene. Bak er det bakluka som får gjennomgå og blir helt nedsprutet etter bare kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Igjen, takker for kAnOn mottagelse og det er hyggelig at så mange liker bilen. Var litt "redd" at man skulle bli uglesett med så liten motor her inne. Ble godt mottatt selv, tilogmed når jeg kun har en 316i Bare ta en titt på tråden min edit: Utrolig pen bil du har, liker svært godt 1-serien selv, interiøret var perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Gratulerer med pen bil og velkommen hit til oss Selvfølgelig er det morsomt med motor, men 1-serien jeg prøvekjørte (118d) var bare sinnsykt digg å kjøre selv om det ikke var allverdens sprut i den! M-pakken ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Strålende flott bil! Nettopp kjøpt meg 1-serie selv og er stor fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Var inne på tråden din og så på bildene av bilen din, skikkelig pen! Gratulerer med ny bil Regner med at du er like fornøyd som jeg er. Det eneste som jeg ikke satt så veldig pris på er at det ikke levers med jekk til bilen, det er ekstrautstyr!! Vet det er run flats men jeg må jo bytte dekk alikevel. Jekk, med div ekstrautstyr, koster 1.300,- så det blir vel til at jeg får noen til å ta dekkskiftene for meg i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Var inne på tråden din og så på bildene av bilen din, skikkelig pen!Gratulerer med ny bil Regner med at du er like fornøyd som jeg er. Det eneste som jeg ikke satt så veldig pris på er at det ikke levers med jekk til bilen, det er ekstrautstyr!! Vet det er run flats men jeg må jo bytte dekk alikevel. Jekk, med div ekstrautstyr, koster 1.300,- så det blir vel til at jeg får noen til å ta dekkskiftene for meg i fremtiden. Jeg synes begge bilene er kjempe fine jeg. M-sport er skikkerlig kult på den. Kjipt at jeg ikke har det!! Jeg har heller ikke jekk i bilen min og har byttet ut runflat dekkene. Men fikk med en kompress? eller noe jeg skal bruke hvis jeg punktere. Skal funke bra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Verken jekk eller kompressor i min bil. Run flatdekkene skal holde opptil 15 mil etter punktering i opptil 80 km/t. I tillegg har jeg den mobilitetsgarantien fra BMW som gjør at om jeg ikke skulle klare å komme meg til et verksted som kan reparere punkteringen så er det bare å ringe så kommer de å henter meg Kom plutselig på at jeg ikke har sett varselstrekant i bilen, det kan vel ikke være ekstrautstyr? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Utrolig fin bil du har. M-tech og LeMans blå er lekkert! Kan ikke tenke meg at varseltrekant er ekstrautstyr. Burde jo ligge bak et eller annet deksel i bagasjerommet.... Kom plutselig på at ikke jeg har sett noen jekk i bilen min heller... har ikke sett etter det da men... det må jeg sjekke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 varsel trekanten våres henger bak et ''teppe'' på høyresida bak i bagasjeromet ikkje ekstrautstyr hos oss ivertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 varsel trekanten våres henger bak et ''teppe'' på høyresida bak i bagasjeromet ikkje ekstrautstyr hos oss ivertfall.. Jeg skal ta meg en titt bak dere for å se om jeg kan finne den. Må vel snart gå til anskaffelse av en slik refleksvest også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Gratulerer med ny bil og velkommen hit! Var en utrolig fin farge du hadde, og likte interiøret også. Når det gjelder den refleksvesten, så bør du da en titt på denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=36300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg tar en vest jeg så fort den blir lagt ut for salg. Regner med at man kan kjøre frem til sommeren uten noen som helst fare for å få bot av "Onkel" for manglende vest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Fikk vest av mamma i forrige uke. Gave i forhold til ny bil Når det gjelder varseltrekant og jekk, så tror jeg faktisk at jeg ikke fikk det jeg heller. Men jeg fikk med en eller annen boks som lå i bagasjerommet, som jeg faktisk ikke har sjekket hva egentlig er...hm...*tenke* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå