raymotor Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 er på utkikk etter en ok og fin 325, skal til nabobyen på fredag får å se på denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1377875 ( temp. måleren kunne av og til ikke virke, og d var antyding til litt rust i ene hjulbuen bak sa eieren) hva tror dere om den?` Men! dette er en 91 modell. har hørt at 91 modellene har sinnsykt mye fabrikkfeil.. noen som kan gi meg noen tips,råd eller i d hele tatt vil dele litt fakta så hadde vert fint.. men lurer også litt på den her: ( http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1363183 ) som er litt nyere bil, + er jo 2dørs karroseriet som jeg personlig liker bedre en 4dørs. OG ja jeg liker ikke chrome/sølv rutene ved fronten, men d er jo null problem å fikse. nevnt slitt ved førersete... kan godt få tips på rimligere/bedre 325 om noen vet om noe:) bare rop ut... stor takk til alle svar som kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 1991 modellene er sikkert litt feil med på en de senere produserte e36`ene. Men prisen på denne var altfor mye til å ha gått så mye og i tillegg ha en høy kilometerstand. Du finner 325`er som er 1994-1995 til 85 000. Å ikke la deg lure av all driten folk pakker i bilene når det kommer til pris. Mange tror at anlegget, plastikken og girkula skal gi flere titusenvis av kroner mer i verdi på bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Alle driver å gnåler om disse "fabrikks feilene" på tidlige e36, men bilen er jo over 15 år gammel, ville ikke disse ha vist seg allerede? Bekenkter ikke at de er der/ finnes, men de ville da ha gjort utslag allerede iløpet av 15år? Av mulige problemer finnes blandt annet luftmassemåler, knirking i interiøret, rust på bakluke, hjulbuer bak og der hvor all dritten kastes opp i forskjermene. Sikkert masse fler, men det var det jeg kom på i farta Bilen så forøvrig pen ut, men bildene var veldig mørke, så ville tatt en god kikk på den i dagslys. Siden det er en 91" så har den jo ikke vanos, og det kan jo kanskje være positivt på en gammel bil, mindre greier som kan gå i stykker Lykke til med bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 takktakk;) er meget biltørst nå men er redd for å kjøpe katta i sekken da. selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Det sies vel også at man bør sjekke tilstanden på hjuloppheng/understell på senka E36-er ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Det største problemet med tidlige E36 modeller er en generelt dårlig aptering på interiøret (platikkdetaljer). I tillegg er M50B25 motoren uten Vanos ganske "spiss" i karakteren... den skal ha mye turtall for å yte maksimal effekt og det medfører at bensinøkonomien heller ikke er den beste i dag. Ellers burde en godt vedlikeholdt E36 fra 1991 generelt ikke medføre flere problemer enn en nyere E36. Husk imidlertid at det er en 16 år gammel bil og det i seg selv kan føre til enkelte utfordringer for deg som eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 e36 er av og til latterlig overpriset.. 100000,- for en 15 år gammel e36 med over 200000km er feil.. (min mening) Se heller etter en 323, da får du en nyere bil samt at drivstoff-forbruk er midre i forhold til motorkraft. I tillegg så er det veldig lurt å vente en stund og se seg om. Det dukker plutselig opp noe bra. Og, hadde jeg kjøpt e36 i dag hadde den vært sånn noenlunde original. Typiske ungdomsbiler blir herjet med, det kommer man ikke unna. OG, PRUT på prisen. Alle bmw-eiere tror de kan få igjen det samme som de betalte for kjerra.. (hehe, overdriver litt da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 okai;) folk vill ha mye får de "gamle" bilene.. jeg får vell pris på en 523(1998automatgiR) som har kommet i innbytte på jobben imorgen, men den er det endel påkost på, men får rette prisen er det vell verd det. gåen toppakning å mye annet dill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Den 325'en der med sjakkruter på panseret er en kompis av meg sin.. Så om det er noen spørsmål om den er det bare å fyre løst med spørsmål. Truls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 oki, skal ringe på den om en halvtime faktisk, rakk ikke å ringe igår;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 oki, skal ringe på den om en halvtime faktisk, rakk ikke å ringe igår;) Relativt pen bil. Hater de der chromedetaljene.. Ellers skal det sies at bilen er fast og fin i fisken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 ja, men de chromedetaljene er jo ikke akkurat verste å bli kvitt.. så lenge alt teknisk er ok og rust er ok så er jeg fornøyd igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå