-Roger- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Er 23 år, Spørs om jeg finner noen som vil ta det på fritiden..... Men men, Skal finne ut hva den kommer til å koste dersom jeg tar ut på en kasko.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 dritt å kræsje lykke til med gjennopprettingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 godt det gikk bra,det beste er vel å ta det på forsikringa å gjør jobben selv,siden summen ble så stor.å hvis forsikringa blir for dyr så kjøper du en billig bil som er eu-ok å tar bare brann å tyveri på bmw mens du fikser den også bruker du bmw mitt i juni så betaler du bare halv veiavgift også tar du av forsikring når snøen kommer å tar på brann å tyveri også bruker du den billige bilen igjen..BMW fra mitt i juni til slutten av oktober også billige bilen fra oktober til mitten av juni igjen,til du har spart opp litt bonus også slipper BMW salte på veien men lykke til med gjenopretingen,blir nok bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Nå har jeg bestemt meg for at det blir tatt på forsikringa og bare fikset på verkstedet.... Bilen kommer da til å koste meg ca 10000 i året og det skal jeg klare! Spurte han på verkstedet om jeg kunne få rieger infinty II fanger oog han var ikke helt hypp på det da, men jeg har ikke gitt opp enda! Mener at når jeg først skal bytte så vil jeg heller kjøpe den fangeren jeg syns ser penest ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Nå har jeg bestemt meg for at det blir tatt på forsikringa og bare fikset på verkstedet....Bilen kommer da til å koste meg ca 10000 i året og det skal jeg klare! Spurte han på verkstedet om jeg kunne få rieger infinty II fanger oog han var ikke helt hypp på det da, men jeg har ikke gitt opp enda! Mener at når jeg først skal bytte så vil jeg heller kjøpe den fangeren jeg syns ser penest ut! Ikke glem å tenk kvalitet, og ikke bare utseende. En original M3 fanger tåler mye mer enn en Rieger fanger. Passformen er også mye bedre. Litt kjipt å skifte fanger, for så å få den ødelagt rett etterpå. Da min tidligere M3 fanger hadde et interessant møte med en grevling, og valgte å pensjonere seg, falt valget på en uoriginal Kersher fanger. Dette angret jeg utrolig mye på...tilslutt kastet jeg hele fangeren og kjøpte original M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja jeg vet jo at passform og kvalitet er bedre på en original fanger..... Men jeg synes at infinity II fangeren er mye penere enn original m3! De er jo egentlig ganske lik, bare at rieger fangeren har en ekstra lippe "Støpt" på fangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja jeg vet jo at passform og kvalitet er bedre på en original fanger.....Men jeg synes at infinity II fangeren er mye penere enn original m3! De er jo egentlig ganske lik, bare at rieger fangeren har en ekstra lippe "Støpt" på fangeren! Kjøp orginalfanger når du først skal ta det på kaskoen, en rieger fanger koster jo "ingenting" i forhold. Så opprettholder du verdien på bilen også Kjøp heller leppa til M3 fangern så blir den like rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja jeg vet jo at passform og kvalitet er bedre på en original fanger.....Men jeg synes at infinity II fangeren er mye penere enn original m3! De er jo egentlig ganske lik, bare at rieger fangeren har en ekstra lippe "Støpt" på fangeren! Kjøp orginalfanger når du først skal ta det på kaskoen, en rieger fanger koster jo "ingenting" i forhold. Så opprettholder du verdien på bilen også Kjøp heller leppa til M3 fangern så blir den like rå Ja jeg syntes origginalfangeren er rå! Har hatt den på 2 biler nå!!! Synes at infinity fangeren er råere! Verdien på bilen blir vel ikke noe mindre av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 kjipt:( men trøst deg med at du ikke er den eneste.. desverre har du noe mer skader enn meg, men hadde uflaks i går jeg, som resulterte i at m3 fronten røyk.. har bare bjelken og listene igjen nesten.. forresten, Bilene våre er ganske lik, både med hel front og slik di står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 kjipt:( men trøst deg med at du ikke er den eneste.. desverre har du noe mer skader enn meg, men hadde uflaks i går jeg, som resulterte i at m3 fronten røyk.. har bare bjelken og listene igjen nesten.. forresten, Bilene våre er ganske lik, både med hel front og slik di står nå Skikkelig kjipt når det skjer! Jeg synes bare det er helt utrolig at taksten kunne komme på så mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 rieger infinety er jo god kvalitet å laget av abs....ikke samme dritten som glasfiber kopi..som ikke tåler så mye å noen ganger dårlig pasform.m3 å rieger er samme bare riger har den leppa som bygger ca 384mm lenger ned,så da burde du ha komplet rieger eller så får du høyde forskjell rundt å det ser litt rart ut.men begge fangerne tar seg bra ut på E36 i forhold til E46 fanger,men alle har hver sin smak å godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Ja godt at alle har hver sin smak! Noen som vet om hvilke festemuligheter rieger infinity har? Er den lik som original m3 med monteringsskinner osv? Gode festemuligheter til grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Nå har jeg bestemt meg for at det blir tatt på forsikringa og bare fikset på verkstedet....Bilen kommer da til å koste meg ca 10000 i året og det skal jeg klare! 10000 per år i forsikring? Det er jo ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Den koster i dag 5700 så det er jo en god økning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Dæven! Det der er jo maks surt! Men bra at det gikk bra med dama de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå