[space] Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Kjipe saker.... Forslag: Sett på orginal m3fanger nå, og legg den ut for salg umiddelbart. Får du en god pris for den dekker den vel lett inn en infinityfanger og lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 se prisen m3 fanger http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=3569 å rieger infinety fanger http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 99/938/673 pris forskjell...ikke så mye vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hvis ikke han er interisert i å sette på en annen fanger som er i samme pris klasse hadde jeg sakt at jeg setter bilen en annen plass..så bytter han nok mening,så mister han ikke den jobben.du kan velge hvor du vil ha bilen reparert hvis dem har faglig kunskap til å fikse BMW.forsikrings selskape har noen verkste dem setter bilene,men hvis du vil ha den en annen plass har du lov til det.jeg satte bilen min på BMW i Tønsberg når det ikke var min feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja jeg skal nok få de til å montere infinity fangeren... Jeg tror det er en del prisforskjell på fangerne iom at den m3 fangeren jag hadde var original (Altså kjøpt på bmw, ingen kopi!) Vet ikke hva den koster, men det er sikkert mer enn 3000 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja jeg skal nok få de til å montere infinity fangeren... Jeg tror det er en del prisforskjell på fangerne iom at den m3 fangeren jag hadde var original (Altså kjøpt på bmw, ingen kopi!) Vet ikke hva den koster, men det er sikkert mer enn 3000 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 ja er nok litt dyrere på BMW lykke til,håper du blir fornøyd med DITT valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Pga mye arbeid, har ikke verkstedet hatt kapasitet til å fikse bilen min enda! Men på mandag skulle de endelig begynne Tror dere faen ikke noen jævler satte fyr på verkstedet i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Da er endelig bilen komt hjem igjen etter LANG tid... Var mye tull med verkstedet, så den skal inn igjen og gjøres mer med, men det er ikke noe sånn utseendemessig som gjenstår, utenom nye blinkers og kanskje øyelokk??? Har ikke tatt skikkelige bilder enda, men her er noen tatt sånn i full fart mens vi spylte den i går så lenge! Skjønner ikke hvorfor bildene ikke blir skikkelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 dette ble jo pent.. bra du har fått bilen på veien igjen.. Virkelig surt det med verkstedet da.. Ble det noen skader på bimmeren? eller var det bare en liten brann? Hørte om dette, men fikk ikke med meg skader osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Nei, bilen var ikke på verkstedet når det brant! Den skulle inn dagen etterpå Så da måtte jeg bestille ny time en annen plass... Verkstedet ble totalskadd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå