Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Kjørte fra sandvika til statoil kjellstad i drammen på vei hjem fra jobben i dag, så lå det en uniformert v70 bak meg hele veien tydligvis, drev og lekte med en kar i en ny clk 500 som fort forsvant da jeg hadde god fart. så holdt jeg rundt 140-160 hele veien hjem, noe som jeg faktisk ikke pleier i rush trafikken, men var vel litt gira.. hehe Så det ente med at jeg ble målt til 148km i timen i gjennomsnitt.. så da ble det beslag av førerkortet i 3-6 måneder , da slipper jeg og ta oppkjøring og teori igjen da hvis det blir mindre en 6 måneder. så det er jo et lys i tunellen:) Politi mannen sa jo at jeg hadde jo bare kjørt alt for fort, ikke uforsvarlig siden det var motorvei klasse A og det kom jo til og hjelpe meg... også det at jeg har hatt lappen i 5 måneder uten noen prikker eller anmerkininger hjalp vist også. sånn kan det gå:S
-Roger- Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Leit.......... Trøst deg med at det ikke bare er du som har en dårlig dag! Damen knuste fronten og litt av understell på bilen i dag
ingard Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Hva er det som egentlig skjer ved beslaglegging? Får du kjøre hjem selv, eller blir du fulgt av politiet? Jaja, man kan være jævli uheldig når man en gang trør på litt ekstra.. sivilpoliti er noe herk.
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Jeg fikk midlertidig førerkort 1 time framover så jeg kunne kjøre hjem.. Bare jeg får under 6 måneder så er jeg fornøyd, så jeg slipper oppkjøring og teori på nytt:)
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Leit..........Trøst deg med at det ikke bare er du som har en dårlig dag! Damen knuste fronten og litt av understell på bilen i dag uff, kjipe saker.. shit happens
-Roger- Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Jævlig kjedelig........ Kommer nok til å koste noen kroner ja!
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Jævlig kjedelig........Kommer nok til å koste noen kroner ja! kronane driter jeg i:P bare jeg får lappen tilbake uten og ta teori og oppkjøyring på nytt. som jeg har nevnt noen ganger her:P hehehe edit: eller tenkte du på bilen din? litt selvoptatt i dag:p
-Roger- Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Det er helt sant! Jeg skulle betalt mye for å beholdt lappen for å si det sånn....
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 for og se det lyse siden i det så har jeg god tid til og fikse bilen hehe
raymotor Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 uff, er så kjipt å miste lappen.. har du bare hatt lappen i 5måner? jeg har hadde den også noe sånt da jeg mista den i 14måner;p (110 i 60 sona jeg da;/ litt verre d) håper du ikke mister den lenge iaffal;)
-AmunD- Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Er jo bare å søke om å få tilbake lappen før så får du jo det også hvor lenge har du hatt lappen willers?
Stian Børresen Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Kjørte fra sandvika til statoil kjellstad i drammen på vei hjem fra jobben i dag, så lå det en uniformert v70 bak meg hele veien tydligvis, drev og lekte med en kar i en ny clk 500 som fort forsvant da jeg hadde god fart. så holdt jeg rundt 140-160 hele veien hjem, noe som jeg faktisk ikke pleier i rush trafikken, men var vel litt gira.. heheSå det ente med at jeg ble målt til 148km i timen i gjennomsnitt.. så da ble det beslag av førerkortet i 3-6 måneder , da slipper jeg og ta oppkjøring og teori igjen da hvis det blir mindre en 6 måneder. så det er jo et lys i tunellen:) Politi mannen sa jo at jeg hadde jo bare kjørt alt for fort, ikke uforsvarlig siden det var motorvei klasse A og det kom jo til og hjelpe meg... også det at jeg har hatt lappen i 5 måneder uten noen prikker eller anmerkininger hjalp vist også. sånn kan det gå:S Om du har hatt lappen i 5måneder bare så må du kjøre opp igjen uansett ved førerkort beslag/overtredelser i trafikken.
Mexos Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Forstår ikke hvordan det kan hjelpe deg at du har hatt lappen i 5 mnd. uten prikker og anmerkninger når det er så kort tid? Har det vært 15 år kunne jeg skjønt det men 5 måneder er jo innenfor prøvetiden.
Stephan.s Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall.
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Forstår ikke hvordan det kan hjelpe deg at du har hatt lappen i 5 mnd. uten prikker og anmerkninger når det er så kort tid? Har det vært 15 år kunne jeg skjønt det men 5 måneder er jo innenfor prøvetiden. Det var det han sa:S skjønte ike den helt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå