Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall.

det stemmer nok dette... la oss håpe vi tar feil O:)

Skrevet
Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall.

var det jeg trudde også, fordi en kamerat som vraka bilen sin fikk beskjed om dette. men Politimannen sa dette, fordi det var vist forskjell på for høy fart og uaktsom kjøring, han sa det var sånn siden jeg ikke hadde kjørt uforsvarlig. håper han har rett:P

Skrevet

har du hatt lappen i mindre enn 2 år sammenhengende må du ved inndragelse eller overtredelser av paragraf ettellerannet ta ny førerprøve.

Har vært borti det der 2 ganger selv så føler jeg kan si meg ganske så sikker på det området. :lol:

Skrevet
har du hatt lappen i mindre enn 2 år sammenhengende må du ved inndragelse eller overtredelser av paragraf ettellerannet ta ny førerprøve.

Har vært borti det der 2 ganger selv så føler jeg kan si meg ganske så sikker på det området. :lol:

Okay... faen:P hehe, men får se, tar vel litt tid før jeg får forelegget i posten..

Skrevet

blir vel en kurrant bot dette siden du hadde såpass fart? glad jeg ikke er i dine sko! igjen..

Håper du slipper lett unna dette siden politimannen sa det, de kunne jo vært ganske så kukete..

Skrevet

Surt det der!

Eg vart tatt på søndag, og var passe glad når eg fekk beholde lappen. Kunne fint ha tatt meg for §3.

Bota er ikkje sur, men lappen derimot!

Skrevet

tipper politimannen sa det for at du skulle inrømme at du hadde kjørt for fort... fordi dersom de har gjennomsnittsmåling og de ikke har filmet det, og dersom det er bare en mann i bilen, så har de en dårlig sak... gjennomsnittsmålingen er en veldig tvilsom metode og måle farten på... kan fort slippe unna...

Skrevet

Var i en 100 sone ja, det var 2 mann i bilen til politiet, men får vente og se hva jeg får i posten, noen som vet hvor lang tid det tar før man får "dom" ?

Skrevet

kan være lurt å blånekte på gjennomsnittsmåling... min bror ga litt for mye på ut fra et lyskryss og ble målt til 96 i gjennomsnittsfart i 60 sone. Han fikk også se at det sto 96 fordi han trodde ikke det gikk så fort. og han slapp unna fordi målingen ble gjort på feil grunnlag.

Skrevet

så vidt jeg vet så må de måle deg i minimum 3 kilometer... så du har no litt og gå på dersom du har en tvilsom bil i rauen:P minner også på at det anbefales å sjekke speilet veldig ofte under kjøring, og dette er jo selvsagt grunnen:)

Skrevet

Det er nok helt sikkert at det er slik :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...