Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Er jo bare å søke om å få tilbake lappen før så får du jo det også hvor lenge har du hatt lappen willers? 5 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall. det stemmer nok dette... la oss håpe vi tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall. det stemmer nok dette... la oss håpe vi tar feil var det jeg trudde også, fordi en kamerat som vraka bilen sin fikk beskjed om dette. men Politimannen sa dette, fordi det var vist forskjell på for høy fart og uaktsom kjøring, han sa det var sånn siden jeg ikke hadde kjørt uforsvarlig. håper han har rett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 har du hatt lappen i mindre enn 2 år sammenhengende må du ved inndragelse eller overtredelser av paragraf ettellerannet ta ny førerprøve. Har vært borti det der 2 ganger selv så føler jeg kan si meg ganske så sikker på det området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Du får holde oss oppdatert da så håper vi at du slipper unna så lettvint som mulig Er surt å være uten førerkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 har du hatt lappen i mindre enn 2 år sammenhengende må du ved inndragelse eller overtredelser av paragraf ettellerannet ta ny førerprøve.Har vært borti det der 2 ganger selv så føler jeg kan si meg ganske så sikker på det området. Okay... faen:P hehe, men får se, tar vel litt tid før jeg får forelegget i posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Er uansett skikkelig skipt. Kondolerer til lommeboka di. Får håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 blir vel en kurrant bot dette siden du hadde såpass fart? glad jeg ikke er i dine sko! igjen.. Håper du slipper lett unna dette siden politimannen sa det, de kunne jo vært ganske så kukete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Surt det der! Eg vart tatt på søndag, og var passe glad når eg fekk beholde lappen. Kunne fint ha tatt meg for §3. Bota er ikkje sur, men lappen derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Er dette i 100 sone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 tipper politimannen sa det for at du skulle inrømme at du hadde kjørt for fort... fordi dersom de har gjennomsnittsmåling og de ikke har filmet det, og dersom det er bare en mann i bilen, så har de en dårlig sak... gjennomsnittsmålingen er en veldig tvilsom metode og måle farten på... kan fort slippe unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Var i en 100 sone ja, det var 2 mann i bilen til politiet, men får vente og se hva jeg får i posten, noen som vet hvor lang tid det tar før man får "dom" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 kan være lurt å blånekte på gjennomsnittsmåling... min bror ga litt for mye på ut fra et lyskryss og ble målt til 96 i gjennomsnittsfart i 60 sone. Han fikk også se at det sto 96 fordi han trodde ikke det gikk så fort. og han slapp unna fordi målingen ble gjort på feil grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 så vidt jeg vet så må de måle deg i minimum 3 kilometer... så du har no litt og gå på dersom du har en tvilsom bil i rauen:P minner også på at det anbefales å sjekke speilet veldig ofte under kjøring, og dette er jo selvsagt grunnen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall. det stemmer nok dette... la oss håpe vi tar feil Det er nok helt sikkert at det er slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå