Gå til innhold

Gikk litt fort hjem fra jobb i dag.degradert til fotjenger

Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall.

det stemmer nok dette... la oss håpe vi tar feil O:)

var det jeg trudde også, fordi en kamerat som vraka bilen sin fikk beskjed om dette. men Politimannen sa dette, fordi det var vist forskjell på for høy fart og uaktsom kjøring, han sa det var sånn siden jeg ikke hadde kjørt uforsvarlig. håper han har rett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hatt lappen i mindre enn 2 år sammenhengende må du ved inndragelse eller overtredelser av paragraf ettellerannet ta ny førerprøve.

Har vært borti det der 2 ganger selv så føler jeg kan si meg ganske så sikker på det området. :lol:

Okay... faen:P hehe, men får se, tar vel litt tid før jeg får forelegget i posten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper politimannen sa det for at du skulle inrømme at du hadde kjørt for fort... fordi dersom de har gjennomsnittsmåling og de ikke har filmet det, og dersom det er bare en mann i bilen, så har de en dårlig sak... gjennomsnittsmålingen er en veldig tvilsom metode og måle farten på... kan fort slippe unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være lurt å blånekte på gjennomsnittsmåling... min bror ga litt for mye på ut fra et lyskryss og ble målt til 96 i gjennomsnittsfart i 60 sone. Han fikk også se at det sto 96 fordi han trodde ikke det gikk så fort. og han slapp unna fordi målingen ble gjort på feil grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall.

det stemmer nok dette... la oss håpe vi tar feil O:)

Det er nok helt sikkert at det er slik :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...