Kjennern Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Fant noe råstilige felger, men hva er penest? Chrome eller ikke. Bilen er blå FK Automotive Edition 2 Brilliant FK Automotive Edition 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 De der blir i hvertfall fine på en E39! Ligner VELDIG på BBS RX II som jeg har selv. Personlig ville jeg gått for de nederste, føler chrome blir litt i meste laget... Fint at du har kommet opp med et alternativ med kant også, kler som sagt E39 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 FK Automotive var jo så klart utgått. Men fikk tilbud på disse som 18" med 235 foran og 265 bak. Noen som syns prisen er spinnvill? 18990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 er det så gal pris ? har du sjekket med andre f.eks www.czt.no ? vet han også fører keskin, hvilke dekk er du tilbudt da, merke o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Toyo dekk på den over. Men jeg er jo ikke stabil når det gjelder detta. Blir litt gira kan du si, så derfor litt mas fra meg siste dagene hehe. Bestilt fra GS bildeler idag: Felgpakke m/235/40 og 265/35-18 Kumho dekk. Med ganske grei innpress <- Jeg er der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Gratulerer! Da ble det kantfelger allikevel da. Kommer til å bli kanonbra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå