Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Fin tråd! Håper dere lar gutten få sjangsen til å gjøre opp for seg. Er jo rene lynsjestemningen her inne. Vel må han ha vært tett for å ikke se at de felgene var verdiløse, men han ser nå endelig ut til å gjøre opp for seg. Gi han noen dager. Selv om jeg meget godt forstår frustrasjonen til kjøper! Hadde sikkert ikke vært mindre sinna selv. Igjen slår folket på Bimmers.no til og behovet for klistremerket "Protected by Bimmers.no" er helt klart. Jeg tar et! (seriøst altså!)
Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Vel..ingen penger på konto enda.. For meg er det helt avgjørende at du får pengene tilbake... hvis ikke har Teamstellander absolut et forklaringsproblem...
D.C.V Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Det her er ikke holdbart. Man kan ikke ha sånne useriøse folk her, Det forpester et ellers så veldig godt miljø her på bimmers..
therese Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Vel.. Domt for teamstellander at han bruker så lang tid på overføringen av de pengene. Frustrasjonen letter vel ikke akkurat for John H, og det skjønner jeg godt!
///MoePower Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ett amerikansk forum eg er med i, har en grei ordning med folk som svindler. De får lagt til: Do NOT by anything from me. Til sittt nick. Tror ikke de ser det selv, men det skal eg ikke sei sikkert. Det der syntes jeg var en GOOD løsning! Det er bare for gunnar å lage en egen spesialrangering han kan gå inn å "plassere" på en bruker, dette kan ikke brukeren endre selv, og folk vil være obs på at selger/kjøper ikke alltid gjør opp for seg. Denne spesialrangeringen blir såfall bytta ut med de vanlige rangeringene etter anntall innlegg, slikt som Brigader, Major, Fenrik, Løytnant osv. Slik at det isteden blir "Useriøs selger" eller noe i den duren.
Ronny M Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Altså, det er ikke tvil om at han har dumma seg ut ved å selge de ubrukelige felgene. Men det ser jo heldigvis ut til at han vil ordne opp og betale pengene tilbake. Den meldinga kom han med på lørdag, så vær litt tålmodig folkens, jeg tror ikke det blir overført så mye som ei krone mellom bankene i helgene. Men har ikke pengene kommet inn på konto i løpet av morgendagen eller seinest tirsdag, så er det grunn til bekymring...
///MoePower Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Ja, og er det forskjellige banker (spesiellt) så vil som regel ikke penger bli overført i helgene.
John H Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Ja, dette er jo muligt ..at det kan ta litt tid mellom bankene..vi får vente å se..
Sevenord Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 [ironi]Oy, jeg som har forhåndsbetalt 20 DVD filmer![/ironi]
Arimanni Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 AndySix: Visse folk fortjener å bli lynsjest, spesielt vist kjøper har prøvd å få tak i selger fleire gonger!
-Anders- Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hva var hjemmesiden hans? http://www.teamstellander.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå