ruberhai Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Da har jeg endelig kjøpt meg bil, og valget falt på en e46 318, 1998 modell Blir vel gjort en del med bilen til sommeren:) Av utstyr kan jeg nevne: - Takluke - Grøftelys - Varme i seter - Midtarmlene - Senket - Eksos - Styling (fanger, skjørt, lykter rundtom, øyelokk, lister osv..) - Sommerfelg ........ More to come.. Her har dere noen bilder av herligheten (Beklager noen av bildene er mørke, kommer nye bilder senere..) EDIT: Lakt til mer info om bilen+bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Gratulere Var nice den der! Felgene passa godt ! må ta flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 aah gratulere med fin bil Vurdere skjøl 318 e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Takker Kommer flere bilder etter jeg har fått polert og rengjort den skikkelig! Det er forresten OZ felger med dim. 235/40-17 Meget fornøyd med bilen så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Grattis med flott E46. Denne har gått her i distriktet tidligere. har laget merke til den. Fant fort ut at det passet meget godt med OZ Ceres på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Takker! Stemmer det, var nede å henta den.. Personlig synes jeg også disse felgene var midt i blinken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Gratulerer! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Pen bil! Gleder meg til det kommer flere og bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Bump! Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med ren og pen BMW! Felgene er knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 gratullerer! E46 er min favoritt!! den fronten der kler bilen utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 gratulerer med ny bil!! jævli kul med di sommerfelgene på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Skikkelig fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med ny bil Felgene passer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Gratulerer med fin bil! Ser ut som om den er godt holdt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå