BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 http://www.nettavisen.no/bil/article900857.ece Må bare si at denne bilen frister noe inni hamperævva. Hadde pengene strukket til er jeg 100% sikker på at dette ville vært bilen til innkjøp. Legg merke til at det er en liten filmsnurt om bilen en plass på siden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Siste avsnittet i artikkelen var jo vakkert. Feit lyd! Riktig farge og motor, men min hadde vært uten autolat og 4wd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Jeg ble en smule rørt av den artikkelen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Siste avsnittet i artikkelen var jo vakkert. Feit lyd! Riktig farge og motor, men min hadde vært uten autolat og 4wd. Samme her bortsett fra at 4wd ville vært valgt pga av svært skiftende værforhold i nord i tillegg til dårlig brøyting og vanvittige bakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Siste avsnittet i artikkelen var jo vakkert. Feit lyd! Riktig farge og motor, men min hadde vært uten autolat og 4wd. Samme her bortsett fra at 4wd ville vært valgt pga av svært skiftende værforhold i nord i tillegg til dårlig brøyting og vanvittige bakker Får ta en med og en uten 4wd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 En til meg med 4WDog en til AndySix RWD. Men regner med at du |Andreas| betaler for oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Hva noe slapp den der reportasjen.. Men rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... s=3&tot=52 Pent pent pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Pent ja, men den har en stor feil: diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Noen som vet om 335 kommer som xi? Det måtte jo i så fall vært det grommeste.. turboutgaven og 4WD.. og en liten chip så er det nærmest buh-bye M3 uansett føre og vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 En til meg med 4WDog en til AndySix RWD. Men regner med at du |Andreas| betaler for oss? hehe, tenkte jeg skulle ha begge selv, med og uten 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 hehe, tenkte jeg skulle ha begge selv, med og uten 4WD Ego! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Trodde vi levde i et sosialistisk samfun der de rike skal gi til de fattige...Så jeg tar herved beslag på dine to 325ix og gir den ene til andysix og andre til undertegnede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Dersom vedkommende testsjåfør hadde iverksatt en tilsvarende breisladd på en parkeringsplass i min kommune så hadde han sannsynligvis mistet lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå