Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Slike tester... hva sier de egentlig? Jeg har hatt min første BMW i et år nå og det er den bilen jeg har brukt desidert mest penger på når det gjelder vedlikehold. Det er fordi BMW-en er en bil jeg vil beholde og holde feilfri! Det handler vel mer om at BMW-eiere er mer opptatt av bilene sine, eller? Min erfaring med BMW er blandet. Jeg kjøpte min første BMW i 1988 (en 1987 E30 320i) og den var praktisk talt uten uforutsette kostnader hvis jeg ser bort fra kjøpet av BBS felger, originale sportseter og M-Tech ratt. Min neste BMW kjøpte jeg i 2001 (en 1997 E36 323i) og den var en kostnadsbombe selv med kun 60000 Km på telleren. Det var et eller annet galt hele tiden... og det var dyre ting som skulle repareres/skiftes (mellomaksel, bremsekalipere, starter, dynamo, vannpumpe etc.). Min nåværende bil er en E46 318d Touring fra 2003 og den har så langt tjent meg i overkanten av 100000 Km uten vesentlige problemer. Bremseskivene inkl. klosser ble skiftet for første gang i denne uken og det er faktisk også den første større ekstraordinære kostnaden på den bilen... så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå