mbrothe Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Nå er "motorsykkelpottene" på tur ut, og en ny mote ser dagens lys: Her ser vi at det er Ladagutta som er først ut, men mange andre vil nok følge etter. Skal vi spå når disse six-pack endepottene kommer til Norge? Personlig har jeg allerede bestillt \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Så jo lekkert ut det der. Blir nok noe slikt på coupè'en ska du se ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Vet ikke helt hva det minner om Men jeg må nok ha noe sånt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 De tar etter BMW's m eksos, bare de sveisa på et ekstra rør på hver side;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Så jo lekkert ut det der. Blir nok noe slikt på coupè'en ska du se ja! Du også! Da blir vi to da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Minner litt om mujaffa pottene;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Minner meg litt om brabus hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Hvorfor bare 6 enderør...den ladaen er minst god for 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 stjeler dette bilde fra tarjei jeg og bilen han holder på med til dama si guttn har jo gode ider da.. perfekt dame stuss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 stjeler dette bilde fra tarjei jeg og bilen han holder på med til dama si guttn har jo gode ider da.. perfekt dame stuss.. Den der var jo genial.. Nesten rart ingen har kommet med "custom" endestusser enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Tøff den potta der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 stjeler dette bilde fra tarjei jeg og bilen han holder på med til dama si guttn har jo gode ider da.. perfekt dame stuss.. Den der var jo genial.. Nesten rart ingen har kommet med "custom" endestusser enda.. Det finnes masse slikt, fra før. Her er hjertestusser det går an å få kjøpt for en rimelig penge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 stjeler dette bilde fra tarjei jeg og bilen han holder på med til dama si guttn har jo gode ider da.. perfekt dame stuss.. Hvem er det dere prøver å lure til å tro at dette er en M3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå