jcvold Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 er det fakta at BMW skal lage en ny M1 basert på 1-serien ? hørte noen rykter om det http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... s/bmw1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg husker ikke hvem det var, men det ble sagt i et intervju med en kar innenfor BMW. Han fortalte at toppversjonen av 1 serie kommer til å bli 135i. M1 vil ikke passe fordi det man assosierer M1 med er den klassiske legenden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Einig med deg T.A.S, når M1 blir nevnt, tenker eg altid på den gode gamle fine M1-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 M1 kommer ikke p.g.a navnet. M2 derimot.... (sannsynligvis vil 1-serie coupe og cab hete 2-serie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 M1 kommer ikke p.g.a navnet. M2 derimot.... (sannsynligvis vil 1-serie coupe og cab hete 2-serie) hørtes mer sannynlig ut ja.. bmw trenger å satse litt mer på små kjappe biler nå fremmover.. så miljø og økonomi bevisst samfunnet er idag så er store tunge biler med store motorvolumer på vei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg husker ikke hvem det var, men det ble sagt i et intervju med en kar innenfor BMW. Han fortalte at toppversjonen av 1 serie kommer til å bli 135i. M1 vil ikke passe fordi det man assosierer M1 med er den klassiske legenden... Dette kan jeg også bekrefte at jeg har hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 M1 kommer ikke p.g.a navnet. M2 derimot.... (sannsynligvis vil 1-serie coupe og cab hete 2-serie) Nei, dette vil ikke skje. Det var tidligere planlagt at 3 serie ville bli sedan og stasjonsvogn, mens 4 serie ville bli coupe og cabriolet. 1 serie ville derimot bli sedan og stasjonsvogn, mens 2 serie ville bli coupe og cabriolet. Dette valgte BMW å ikke gjøre og både sedan, stasjonsvogn, coupe og cabriolet modellene som skulle hete både 3- og 4 serie heter 3 serie alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Aha. grunnen til at eg spør,var at dama mi hadde lest det i et Bilblad,og sett bile av en "Søt liten 1-serie M1" "sånn vil jeg ha" sa ho. fant dette bildet på nettet : 1-series coupe stod det. men jeg og har hørt at 135`en skulle bli toppmodellen,men kansje de har ombestemt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå