Gå til innhold

Ny BMW M1 ?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

M1 kommer ikke p.g.a navnet. M2 derimot.... (sannsynligvis vil 1-serie coupe og cab hete 2-serie)

hørtes mer sannynlig ut ja..

bmw trenger å satse litt mer på små kjappe biler nå fremmover..

så miljø og økonomi bevisst samfunnet er idag så er store tunge biler med store motorvolumer på vei ut :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvem det var, men det ble sagt i et intervju med en kar innenfor BMW. Han fortalte at toppversjonen av 1 serie kommer til å bli 135i. M1 vil ikke passe fordi det man assosierer M1 med er den klassiske legenden... :)

Dette kan jeg også bekrefte at jeg har hørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M1 kommer ikke p.g.a navnet. M2 derimot.... (sannsynligvis vil 1-serie coupe og cab hete 2-serie)

Nei, dette vil ikke skje. Det var tidligere planlagt at 3 serie ville bli sedan og stasjonsvogn, mens 4 serie ville bli coupe og cabriolet. 1 serie ville derimot bli sedan og stasjonsvogn, mens 2 serie ville bli coupe og cabriolet. Dette valgte BMW å ikke gjøre og både sedan, stasjonsvogn, coupe og cabriolet modellene som skulle hete både 3- og 4 serie heter 3 serie alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.

grunnen til at eg spør,var at dama mi hadde lest det i et Bilblad,og sett

bile av en "Søt liten 1-serie M1" :wink: "sånn vil jeg ha" sa ho.

fant dette bildet på nettet :

bmwone1.JPG

1-series coupe stod det.

men jeg og har hørt at 135`en skulle bli toppmodellen,men kansje de har ombestemt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...